דוגמנית ישראלית הגיעה היום (רביעי) לחקירה במשרדי רשות המסים בתל אביב - זאת ככל הנראה בחשד להעלמת מס מהכנסותיה. האישה, שנחשבת לדוגמנית פעילה בארץ, נחקרה במשרדי רשות המסים שבמרכז תל אביב. יחד איתה נמצא גם בן הזוג שלה, איש עסקים מצליח.



למרות שלא ניתן לפרט מי האישה המפורסמת, היא ככל הנראה הגיעה על פי זימון של צוות חקירה ברשות המסים, כהמשך ישיר לביקורת המתנהלת בעיקר סביב עסקיה. ברשות המסים החליט כאמור לזמן את הכוכבת לחקירה בחשד לעבירות מס - וזאת באשר להכנסותיה במהלך השנים האחרונות.

רשות המסים לא מוכנה לאשר או להכחיש את דבר החקירה, אולם יחד עם זאת גורם ברשות סיפר ל"מעריב" כי הדוגמנית המוכרת הגיעה על פי זימון מוקדם והיא נמצאת בחקירה כבר מספר שעות. "יש כמה דברים שצריך לבדוק ואנחנו בראשיתה של חקירה גלויה - לכן איש לא ימסור פרטים בשלב הזה. היא כאן נקודה. נכבד אותה ונמשיך לחקור את מה שלא הסתדר לנו בביקורת", הסביר גורם ברשות המסים. 


טעות בחישוב? (צילום: רויטרס)

רק לאחרונה, עלתה רשות המסים לכותרות מדורי הרכילות כאשר נודע כי הכוכבים הגדולים בתעשיית הבידור בישראל דורשים (ומקבלים) עד עשרות אלפי שקלים, רק כדי לבלות באירועים מול המצלמות. אנשי מס ההכנסה שמעו על החלטורה - והחליטו לפקח היטב על התשלומים באמצעות מנועי חיפוש, שיאתרו עבור הרשות פעילות חשודה כמו קבלת תשלום באמצעות האינטרנט, ללא דיווח.