אז איך מרגישה נקמה בסגנון "האח הגדול 7"? חמה, אבל ממש. במיוחד כשיוצאת העונה החמישית של הריאליטי, דורין סגול, מחליטה להשיב מלחמה כנגד דייר הריאליטי החדש גילי כהן - בגלל משהו שאמר עליה בתקופה שבה היא בילתה על המסך בין קירות הבית הסגור. אאוץ'.



מתברר שנהג משאית הובלות מחולון, שנכנס אמש לבית "האח הגדול", העביר על סגול ביקורת כאשר היא היתה מתמודדת ריאליטי. לדבריה, טען שאמא לשלושה ילדים לא צריכה להיעלם מחייהם לטובת תכנית ריאליטי, בסרטון שהופץ ברשת. 


לא שותקת. דורין סגול (צילום: צ'ינו פפראצי)



"עכשיו אני חייבת להגיב על זה שגילי כהן נכנס ל'אח הגדול', הרי הוא העלה סרטון עליי והחל ללעוג איך הייתי מסוגלת לעזוב 3 ילדים בשביל 10 דקות פרסום, ועוד לעג לכל כוכבי האח הגדול שמיהם בכלל שחשים שהם סלב ולעג לכל כוכבי הריאליטי", כתבה סגול (כך במקור). "אז הוא אמנם לא פה לתת תגובה אבל החיים והמוות ביד הלשון". 
 
"אז גילי כהן איך עזב 2 ילדים בשביל כמה דקות תהילה? ההבדל בין שנינו, שלי יש מה למנף ועשיתי ועושה את זה כמו שצריך", כתבה סגול ברשת, "להבדיל ממך שאתה תחזור להיות נהג משאית ולעשות סרטונים מטומטמים. אבל בניגוד אליך אני מכבדת כל אדם והבחירות שלו ולא שופטת אף אחד כמו שאתה שפטת אותי ולכלכת, פה מסריח, מבלי להכיר אותי בכלל. ועכשיו בוא נדבר עוד 3 חודשים". כן, היא כועסת.



מר סרטונים. גילי כהן (צילום: ינאי יחיאל)