יום אחרי שנחשף כי בר רפאלי היא הדוגמנית הישראלית החשודה בהעלמות מס בסך מיליוני שקלים וכי היא ואמה ציפי (לוין) רפאלי נחקרו בנושא, מה שהסעיר את הציבור הישראלי ותפס מקום מרכזי בסיקור של כל כלי התקשורת במדינה - האמא, שהיא גם המנהלת של רפאלי, מגיבה לראשונה.

 

יומיים של חקירות ומתן עדות ברשות המסים, לצד בתה הטופ מודל, הסתיימו בכך שגברת לוין משדרת עסקים כרגיל. בעוד אביה של רפאלי צוטט אומר אתמול שברשות "רצו קצת ליהנות מפרסום על גב הסלבריטאיות שלה"

שוברת שתיקה. ציפי רפאלי עם בנה און. צילום: רפי דלויה
שוברת שתיקה. ציפי רפאלי עם בנה און. צילום: רפי דלויה

 
ציפי רפאלי הציגה צילום של סטטוס, שפרסם הכתב הכלכלי יניב קובוביץ, בו פנייה לעיתונאים. כך נכתב בסטטוס: "לכל העיתונאים שבשנים האחרונות נהנו מעולם היח"צ כשיצאו להשקות נוצצות בניו יורק של אייפון חדש, או אייפד קטן יותר. לכל העיתונאים שבשנים האחרונות טסו במחלקה ראשונה להשקות של סמסונג או לנסיעת מבחן של חברת רכבים יוקרתית בגרמניה".
 
"לכל העיתונאים שחנכו קו טיולי ג'יפים חדש בגיאורגיה או שנשלחו לגלוש באתר סקי חדש שנפתח בעיירה קטנה באלפיים. לכל העיתונאים שקיבלו נעליים, בגדים, מוצרי חשמל, גאדג'טים, ופינוקים מחברות מסחריות בהשקות נוצצות", כתב בסטטוס, "תגלו קצת צניעות בסיקור התקשורתי על המתנות שקיבלה בר רפאלי (הדוגמנית)!". בך, רפאלי למעשה הביעה את עמדתה בנוגע לסיקור הנרחב שלו זכתה הפרשה - שהביאה הרבה מידע מתוך מה שהתרחש בחדר החקירות הסגור של רשות המסים.

 

☀️☀️☀️

A photo posted by Zipi Refaeli (@zipirefaeli) on


 
היום פורסם במעריב כי חוקרי רשות המסים סבורים שהחשדות כנגד דוגמנית העל, שהתגבשו במהלך חקירה שנמשכה חודשים ארוכים, "מוצקים ומבוססים". בסביבתה של רפאלי משוכנעים: "התיק ייסגר בהסדר".