לא באמת חשבתם שאם קים קרדשיאן ילדה בייבי לפני כמה שבועות, משפחת קרדשיאן תישאר ללא נציגה מתפשטת מול עדשות המצלמה, נכון? כעת, הגיע תורה של האחות הקטנה-גדולה של קימי, קלואי קרדשיאן, לחשוף את הקימורים שלה מול הפלאשים. היא אמנם בלי בגדים על שפת בריכה, אבל מכוסה בנצנצים זוהרים במיוחד שיחמיאו לישבן החשוף שלה. עסיסי זו רק ההתחלה לתיאור של מה שהולך שם!
 




קרדשיאן, חשפה את הצילומים הסמי-אירוטיים בסוף השבוע האחרון באפליקציה האישית שלה, שם תיארה את מה שהלך על סט הצילומים המאולתר. מתברר, שהתמונות הסקסיות שלה צולמו "בצורה ספונטנית" בסיומה של מסיבה שבה חגגה, אחרי כמה כוסות של משקה אלכוהולי - כשאיתה בילו חברה שהיא מאפרת, מעצבת השיער הצמודה ובעלה של המעצבת, צלם אופנה ידוע, כמו גם אחותה הקטנה, הדוגמנית קנדל ג'נר. נשמע הכי ספונטני, ברור.
 

"כנראה שחייתי את הרגע... אני חושבת שצרכתי קצת יותר מדי אומץ נוזלי", כתבה קלואי לצד התמונות הנועזות, "ממש נשפו נצנצים לתוך החריץ שלי. חה!", המשיכה להתפייט על הישבן שמייחד את בנות המשפחה. טוב, כשלספר האישי שכתבת קוראים "חוזק נראה טוב יותר בעירום", את צריכה לעמוד במילה שלך, קלו.

 

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on