הגיע הזמן למעט זמן איכות משפחתי מתועד לטובת ריאליטי מקומי, לא? בדיוק בשביל זה, בהוט החליטו לתעד את בני משפחת פוליאקוב, בראשות השחקנית יעל פוליאקוב, האמא חסרת המעצורים שוש וייתר האחים, לסדרת דוקו חדשה שעוקבת אחרי בני המשפחה בשמחות ובעצב. כן, זה כולל גם את כל החברים המפורסמים שלהם!


קימי מאשרת? יעל פוליאקוב ובעלה, אלעד מילוא (צילומים: אור גפן)


מכבדים. שוש פוליאקוב עם ראש עריית תל אביב, רון חולדאי

ביום חמישי האחרון, פתחה המאמא שוש פוליאקוב את ביתה לטובת טקס הסרת הלוט מלוח ההנצחה לזכרו של ישראל (פולי) פוליאקוב - בשיתוף עם עיריית תל אביב. האירוע, נערך כאמור במסגרת צילומי המשפחה לסדרה החדשה שעוקבת אחר החיים הסוערים של הפמיליה, שעתידה להיות משפחת קרדשיאן הישראלית. ואף מילה על קייטלין ג'נר או צילומי עירום, כן?
 
בטקס, שאליו הגיע ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, האחים יעל, איתמר ואריאל פוליאקוב ,אמצו את מיתרי הקול בשיר של "הגשש החיוור", להקת הבידור המיתולוגית של אביהם פולי. חבר המשפחה הקרוב גברי בנאי נאם באיוונט, כאשר יונתן, בנה של יעל מנישואיה הראשונים, ביצע שיר מיוחד. זאת, רגע לפני שגם אהוד בנאי הופיע.

 

היוש, סיינט פוליאקוב. יעל עם בנה יונתן


קרובים קרובים! מושיק גלאמין ולאה שנירר עם פוליאקוב

בין החברים הקרובים שבאו לפרגן לפוליאקובים, היו השורד מושיק גלאמין, לאה "פאן לי" שנירר, מעצבת האופנה שהיא חברתה הקרובה של יעל פוליאקוב דורית בר אור, בעז בנאי, המוזיקאי אורן ברזילי (מחובר למצלמה של "מחוברים") ואורחים נוספים. קים קרדשיאן, מאחורייך וזה.


ממושקפת. דודו בר אור


גם הבנאים הם קצת קרדשיאן. גברי, אהוד ובעז בנאי


מתעד. אורן ברזילי


גברי בנאי אחראי על הנאומים


איזה רגליים! שוש עם יעל פוליאקוב