זהו, אפשר להכריז על האחוריים של קים קרדשיאן כ"ישבן החזק בעולם כולו". אם עד כה לא היה ברור, אתמול (שני) עם השקת אפליקציית הסמלילים (אימוג'י!) האישית של מלכת הריאליטי האמריקנית, "קימוג'י", העולם קיבל את ההוכחה האחרונה שהפכה את העניין לעובדה מוגמרת - התחת המפורסם של קרדישאן, זה ששבר פעם את האינטרנט, שבר אתמול את ענקית הטכנולוגיה אפל. בום.

קרדשיאן, גילתה לעולם אתמול על שחרורה של אפליקציה סלולרית חדשה, שבאמצעותה מעריצים, השונאים שלה וגם שאר בני האנוש, יכולים לשלוח זה לזה הודעות שכוללות אימוג'י בסגנון קרדשיאן. זה כולל אימוג'י של הישבן המפורסם שלה, הפרצוף של קימי בשלל פוזיציות, חזה מצונזר, מלכת טראש עם כובע סנטה קלאוס, מאכלים שהיא אוהבת ובועות דיבור של מילים שהיא נוהגת לומר.


קבלו אותם. קימוג'י של קים קרדשיאן (צילום מסך)

אבל כמה שעות אחרי שהאפליקציה עלתה לאוויר בחנות המכוונת של אפל, אייטונס, זה קרה: החנות האינטרנטית פשוט קרסה מרוב ביקוש לקימוג'י! על פי הדיווחים, הדרישה לקימוג'י של קרדשיאן היתה כל כך גדולה בשעות אחרי שהאפליקציה עלתה לאוויר - משהו כמו 9,000 הורדות בכל מאית שנייה (!)  - הרבה מעבר לציפיות של אפל, שמכרו את הסמלילים במחיר של 6.90 ש"ח לכל דורש. זולה, אבל מספיק כדי להגיע למקום הראשון במצעד ההורדות!







קרדשיאן עצמה, שמפמפמת ביומיים האחרונים את האפליקציה החדשה בכל רשת חברתית אפשרית, נדהמה בעצמה מההתרגשות הגדולה והעובדה שהצליחה לשבור את האינטרנט והחנות של אפל. שוב. "אני לא מאמינה שכל כך הרבה אנשים הורידו את הקימוג'י וזה שהשפיע על כל החנות", צייצה בטוויטר, "אפל, סורי ששברתי לכם את החנות", צחקקה. כעת, לאימוג'י של תחתונים מושפלים.


בקרוב גם אימוג'י קניה ווסט? קים קרדשיאן (אינסטגרם)