אלא אם הייתם מנותקים מהעולם בימים האחרונים, כנראה שמעתם על הטעות המביכה שהתרחשה במהלך טקס בחירות "מיס יוניברס" שנערך בלאס וגאס השבוע. התקרית הלא נעימה שבה מנחה האירוע הנוצץ, הכריז שנציגת קולומביה היא הזוכה בתחרות הגלובלית - רק כדי לשנות את ההכרזה דקות ספורות אחר כך ולא להפסיק להתנצל מאז.


נכון, אדריאנה גוטיארז שנשלחה לייצג את קולומביה בתחרות היופי המדוברת הגיבה באכזבה מתונה - אחרי שחשבה שקיבלה את התואר המרגש ואז נאלצה למסור את כתר המלכה למיס פיליפינים, בשידור חי מול מיליוני צופים. אבל יכול להיות שנמצא הפתרון שיחתום את שמה בדפי ההיסטוריה, בצורה הרבה יותר ברורה מהזוכה. איך? אם תככב בסרט פורנו!




מיס קולומביה, קיבלה השבוע הודעה אישית ממי שעומד מאחורי חברת הבידור למבוגרים "ויויד", שכללה הצעה לככב בסרט פורנוגרפי בתמורה למיליון דולר (!). בעליה של חברת הפורנו, סטיב הירש, כלל בהצעה גם את הנימוק המנצח - ונסה וויליאמס, מלכת היופי שהפכה לשחקנית וזמרת מצליחה, זכתה לתהילה רק אחרי שהצטלמה לתמונות עירום עסיסיות במגזין למבוגרים בלבד. צודק, כך גם עשו קים קרדשיאן ופמלה אנדרסון.

פחות מלכה. מיס קולומביה משמאל (רויטרס)

פחות מלכה. מיס קולומביה משמאל (רויטרס)
 
"הלוואי שהכתר יתקע לך בשיער כמו מסטיק!"

"הלוואי שהכתר יתקע לך בשיער כמו מסטיק!"

על פי מסמך מפורט שנשלח אליה - אם תענה להצעה המגונה ותעשה כמו דמויות החיקוי למופת שהזכיר הירש, מיס קולומביה תבלה בעירום מלא בתאים שלה ורק שלה. היא תזכה לבחור את הפרטנר המיני שיצולם איתה לסרט הפורנו, את התנוחות שתסכים לבצע וגם בכמה להיטים כחולים תככב - כולל כתר "גדול יותר מאלה שמיס פיליפינים תעלה על ראשה אי פעם". זורמים איתך, לוזרית.