הללויה, האם חגיגות יום ההולדת ה-22 של שלומית מלכה הסתיימו בדרמה? אחת הדוגמניות המהפנטות ציינה אתמול (רביעי) את יום הולדתה המרגש במסיבה סגורה, יחד עם בן הזוג החשוב מאוד יהודה לוי, שלל חברים מוכרים - ותקרית קצת פחות נעימה, בגלל כמה אנשים שאמנם לא הוזמנו לאירוע, אבל הרשו לעצמם להפריע להילולה של המלכה. חוצפה.




מזל טוב, מהממת. שלומית מלכה


הגבר שלה. יהודה לוי


הנה העוגה עם פניה של שלומית מלכה!

כבר גיליתם כאן שהטופ מודל בהתהוות, הופתעה השבוע על ידי רשת התכשיטים שלה היא מדגמנת ואז גם התעוררה לבוקר מלא בבלונים ולבבות  - שהכין לה החבר המפורסם. אז אחרי שבילתה גם את צהרי יום אתמול לצד חברותיה הטובות, מלכה הנאווה חתמה את חגיגות ה-22 בבר תל אביבי אקסקלוסיבי. 

ברור שהחברים הטובים מהביצה, התייצבו לחגוג לליידי הצעירה. בין השאר היו שם הבלונד קאפל הנשוי, גיא גיאור ולירן כוהנר, עמית פרקש עם החבר הצעיר גפן ברקאי, שיר מורנו ובעלה אורן מאור (שהגיעו עם עוגה). אלה פגשו גם את אנחל בונני ואשתו דושי לייטרסדורף, דר זוזובסקי ולי בירן, הדוגמנית שביט ויזל, אורן תורג'מן, אשף השיער מיקי בוגנים ואחרים. לא, האקס עומר דרור ממש לא הגיע הפעם.

גיא גיאור ולירן כוהנר מדגמנים בלונד


שיר מורנו הביאה את בעלה אורן מאוד. ועוגה


פרוזן. אנחל בונני ודושי לייטרסדורף

אז שלומית הגיעה לחגוג עם זר פרחים צבעוני לראשה, קורנת ומחייכת למקום שבמרכז תל אביב (הכי קרוב לבית שהיא חולקת עם יהודה) - ואפילו קיבלה עוגה אישית, שעליה הדפס השער האחרון שלה למגזין האיטלקי "גרציה". עם זאת, מתברר שהשכנים של הבר הלילי קצת פחות אהבו את ההמולה מחוץ למקום, כך שבכל כמה דקות ירד אחד מהם כדי לנזוף בכניסה לבר, לאיים על הנוכחים ולהכריז שהוא סוגר את המסיבה של מלכה בזה הרגע. בסופו של דבר, כולם נרגעו, כך שאיש לא סיים את הערב במאסר. פיו, קונגרג'וליישנז.


אשף שיער! מיקי בוגנים עם חבר


ג'קי אזולאי לבושה היטב


צחורים. לי בירן ודר זוזובסקי


מסוקס. אורן תורג'מן


אוהבים צעירים. גפן ברקאי עם עמית פרקש


שביט ויזל במעיל אדום ללא צמות


הון שלטון וזה. אסף זמיר עם מאיה ורטהיימר


מזל טוב! שלומית מלכה