בעוד שמיליונים מתושבי העולם נרגש לקראת בואו של סנטה קלאוס הערב (חמישי), למשפחת קרדשיאן יש מסר חם לכל המעריצים שאיחלו לעצמם לבלות את הימים המשפחתיים כמו קים קרדשיאן או אחד מבני משפחת הריאליטי-טראש המפורסמת שלה: כל מה שאתם צריכים הוא אהבה!
 
קימי, חשפה הלילה את כרטיס הברכה השנתי של המשפחה, המסורת האמריקנית לכבוד חג האשוח והאורות הנוצצים. אם בשנים הקומות היא, ובני המשפחה, בהם קורטני, קלואי ורוב קרדשיאן, המאמא קריס, קנדל וקיילי ג'נר ואפילו ברוס (שהפך השנה לקייטלין ג'נר) הפציעו בצילום הברכה - שבכל שנה הפך למוגזם ומנקר עיניים יותר, הפעם החליטו לפשט את העניינים באמצעות קרדשיאן, הדור הבא.
 

 

CHRISTMAS CARD 2015: ALL YOU NEED IS LOVE

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on



בתום שנה דרמתית במיוחד לפמילייה, את הכרטיס - שאותו קימי פרסמה יחד עם שם השיר הכל כך מפורסם של להקת הביטלס (כן, מפורסם כמו הישבן שלך, קרדשיאן!) - בחרו השנה למקד דווקא בדור הצעיר של המשפחה, ילדיהן של קורטני וקים. כך שבצילום, נראים מייסון דיסיק בן ה-6, פנלופה (3) וריין בן השנה, לצדה של נורת' ווסט בת השנתיים, כולם לבושים בשחור אלגנטי על רקע לבן. נחשו מי לא שם? ברור שבייבי סיינט ווסט בן הכמה שבועות, שעדיין לא נחשף.
 
טוב, כשאבא הופך לאמא, קורטני זרקה את אב ילדיה סקוט דיסיק (שבגד בה בפומבי) ואז שכבה עם ג'סטין ביבר, הדוד לשעבר למאר אודום כמעט מת ממנת יתר, כל האחיות מצטלמות בעירום, ועוד שלל שמועות כאלה ואחרות - אולי עדיף שכרטיס הברכה החגיגי לא יכלול יותר מדי בלאגן. זה קורה בחיי היום יום.


פעם, ברכות החג שלהם נראו ככה. הקרדשיאנז (צילום מסך)



או ככה. כשהיו צעירות (הרבה יותר). מזהים את קים?



או ככה, כשהתחילו כל הדרמות המשפחתיות



וגם ככה. בנות קרדשיאן מוגזמות בצילום של דיוויד לה שפל