חשבתם שיוצאת "האח הגדול VIP" רתם איזק, תסתגר בבית רגע אחרי שנפרדה מבן הזוג בתקופה האחרונה - הכדורסלן גילי מוסינזון? הצחקתם את העיתונאית העירוניתֱ! היא כבר שבה לחפש אחר אביר חלומותיה בעיר הגדולה, כי שום גבר לא יעצור אותה מלבלות באירוע עם הרבה גירל פאוור. כן, גם העובדה שלא נראו הרבה גברים בשטח.
 
איזק, שנפרדה בטונים צורמים מהגבר הגבוה שבילה איתה זמן איכות במשך כמה שבועות של שכרון חושים, הגיעה אמש (רביעי) לאירוע חגיגות שש שנים לבוטיק ורנר שבמרכז תל אביב. באיוונט, לבשה חולצה לא שגרתית, מלאה בלבבות שחורים מנוקבים בחץ - שעשויים לסמן את העבודה שהיא מעוניינת בחברתו של קופידון (או שהיא רעה מבפנים. רעה עד העצם). כן, היא מוכנה להתקדם לעבר "מיסטר ביג" הבא שלה.


איפה איציק? נטלי עטיה


שורדת באירועים. ג'ני צ'ארווני

באיוונט שבו הושקה המהדורה המוגבלת של בקבוקי "אוויאן" בעיצובו של המעצב אלכסנדר וונג, בילתה איזק בחברת כמה נשים מוכרות - בהן נטלי עטיה (זו שרבה איתה על איציק זוהר בימי "האח הגדול". ברצינות?), סיון קליין (לבושה), השורדת ג'ני צ'ארווני (לבושה אף היא), ליאל דניר שהגיעה עם בעלה ועדי שילון (שסוף סוף שבה מגרמניה). דפנה לוסטיג ההריונית, הביאה את הבת הקטנה כדי שתשחק בין הקולבים. הכי שיק.



דפנה לוסטיג הריונית מאוד!


"לילי, כמה זה עולה לי?"


ליאל דניר או בעלה - מי לוהט יותר?


עדי שילון מתחממת בארץ הקודש


סיון קליין, את רומזת שבא לך לשתות משהו?


גם היא הגיעה. עינת ארליך


זה כבר הטוטאל לוק. רתם איזק