על המסך, השבטים של "הישרדות" אולי אוחדו לקבוצה אחת (לא כל כך) מגובשת. אבל המציאות? תככים, מזימות, מריבות וכמה דברים שקרו אי שם על האי - ונסלחו אך לא בדיוק נשכחו.  תשאלו את טילטיל ועומר רוזן, שנפגשו היום במהלך שופינג מצולם, אמרו "היוש" ואפילו לחצו יד... בסוג-של-כפייה!
 
רוזן וטילטיל, צ'ילבות עוד מתקופת ימי התחרות האינטנסיבית במרכז אמריקה, הגיעו לבלות עם ג'ני צ'רוואני והודא נקש בחנות הדגל של מותג התיקים "קיפלינג" במתחם שרונה שבתל אביב. שני הגברים שהפכו לאויבים על האי, נותרו מאז ביחסים עכורים גם בחיים האמיתיים - כך שכל אחד מאושיות הריאליטי תפס פינה אחרת בחנות ונמנע מתקשורת בן אישית. תמונה משותפת? אין מצב, או לפחות לא נראה שיש כזה.


זה התחיל בחיוכים. טילטיל בחנות (צילום: גיל כהן)


עושה שופינג. עומר רוזן

אבל אז, הגיעה הבקשה מהפקת האירוע, שביקשה תמונת "סולחה" מרגשת (אך כפויה) בין טיל החביב לרוזן הנשכני - כאשר בן טיפוחיו של שמעון אמסלם על האי, הוא זה שנמנע מהבקשה וניסה להתחמק ממנה, לא בשיא האלגנטיות. בסוף, אחרי הרבה הפצרות, זה קרה, גם אם התוצאה נראית כמו תמונה של צמד שמבלה יחד את צום תשעה באב, כולל הפרצופים המעונים.

אז... זה קרה! טילטיל ועומר רוזן. האיחוד. בערך

טילטיל, ככה סלחת לו?
"אני לא ברוגז עם אף אחד, ואף אחד לא יכול לכפות עליי להצטלם עם עומר. אני בן 40 ומחליט על עצמי לבד. אני מניח מאחור את מה שקרה על האי, לא כועס, אבל גם לא שוכח מה שהוא עשה לאמסלם".

עומר, נותן יד לשלום?
"לא יודע למה טילטיל עדיין כועס עליי. ניסיתי ליישר את ההודרים ולהזמין אותו למסיבת ההדחה של אמסלם בזמן שידור הפרק הקודם".


זה מחיר התהילה, טילטיל!


אחד מרוצה מעצמו. השני קצת פחות. עומר רוזן וטילטיל