אזהרה: קריאת השורות הבאות על קים קרדשיאן לא מומלצת לנערות חומרניות (או לנערים חרמנים). בכל זאת, מדובר בנתונים שיפתיעו גם את חוקרי רשות המסים הקשוחים ביותר שחקרו טופ מודל ישראלית מפורסמת, אבל נוגעים בכלל לכוכבת ריאליטי אמריקנית מעושרת ומאושרת במיוחד. אין מצב שהיא לא שמחה, עכשיו כשהיא מתחדשת בכל כך הרבה מתנות - רובן מבעלה האוהב, הראפר קניה ווסט.



מפנק! קניה ווסט עם קים קרדשיאן (רויטרס)
 
בימים שאחרי החג שבו סנטה קלאוס מבקר בביתם של נוצרים ברחבי העולם ומשאיר מתנות מאהוביהם תחת עף האשוח, מלכת הריאליטי-טראש והאמא הטרייה לשניים, חשפה בסרטונים חיים מיוחדים באפליקציה של אחותה הגדולה, קורטני קרדשיאן, את ההפתעות שחיכו לה בבוקר הכריסמס. כן, מתברר שהמאמא של נורת' וסיינט ווסט היא גברת מפונקת במיוחד!


נכון, ערך הונם המשותף של בני הזוג קרדשיאן-ווסט עומד על 200 מיליון דולר (!), בתקווה שערכו הסכם טרום נישואים - אבל זה לא אומר שהם לא אוהבים לבזבז את העושר והאושר שלהם אחד על השנייה. קרדשיאן למשל, קנתה לבעלה אופנוע כסוף (אבל בצבע מט, כי חייבים) שעולה כ-15 אלף דולר (!!). 

 

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on


טוב, אם התמדתם לקרוא עד כה, שימו לב - קניה קנה לקים לא פחות מאשר 150 מתנות שונות, שקיבלה באותו החג (!!!), עטופות בנייר שחור בוהק. בסדר, היו לראפר הקשוח הרבה אפשרויות לבחור, מתוך רשימה של מוצרים, אביזרים ושטויות בלתי אפשריות שהציגה אמם של הילדים שלו, ובכל זאת, 150? בחייך. השלל של קימי, כלל מעיל פרווה (מזויפת ככל הנראה) בצבעים שונים וכמה וכמה בגדי מעצבים שהונחו בצורה מושלמת בקופסאות. שלא יחסר, כן?

 

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on