העיתונות החרדית בכלל, ואתר “בחדרי חרדים" בפרט, רעדו וגעשו בתחילת השבוע כשהצליחו לשים את ידיהם על התמונות מברית המילה לבנו של עמיר מולנר. אך האם היעד מודיעיני מוכר של משטרת ישראל שנחשב, בעבר לפחות, לראש ארגון פשע, שינה את שמו והתחתן בשנית? מפתיע!
 
הכתבת ליאורה גולדנברג שטרן, העלתה את העניין בפינתה "היה או לא היה" במסגרת תכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס ברדיו eco99fm - כשסיפרה שעמיר מולנר מתנהל כעת בעולם תחת השם החדש, אברהם מילר. אמת או בדיה?



כפי שברמן וקיסוס הופתעו לגלות למולנר יש עוד שני בנים - הראשון בן 11 מאשתו הראשונה, עפרה מולנר-לוי, והשני, בן שלוש וחצי, מאשתו השנייה, עו"ד בתחום הפלילים, לבנת ועקנין-מילר. רעייתו הנוכחית היא בתם הצעירה של מרים ודני ועקנין, לשעבר ראש עיריית בית שמש שנאלץ להתפטר ב-2006. 


מקורבים לבני הזוג מספרים שמולנר, שחוזר לאחרונה בתשובה, החליט לשוב לארץ לקראת הלידה של הבן החדש. כששב ארצה באוקטובר, נעצר בנתב"ג מיד ברדתו מהמטוס ובילה שבועיים במעצר. לאחר מכן הודיעה המשטרה כי אין בכוונתה להגיש כתב אישום נגדו והוא שוחרר. בינתיים, הילד השלישי הגיע לעולם וזכה לשם יוסף ישראל. הסנדק שנבחר היה הרב חיים קנייבסקי, והאירוע נערך בבית כנסת בבני ברק. אחר כך המשפחה חגגה בכפר המכביה. 

מזל טוב למלי מולנר, הסבתא. רציתי לברך מזל טוב להולדת הנכד.
“איזה נכד? אה, כן".

נולד לכם נכד, לא?
“כן, כן. מה את רוצה בבקשה?"

לדעת קצת פרטים על אשתו של עמיר. 
“לא חשוב. ביי".