חקירות, תלונות, כרזות מעל כביש מהיר, העלמות, הורים זועמים, מסים וחיוכים - מה לא עבר על בני משפחת רפאלי בחודש האחרון של 2015? אבל הכל התגמד מול הבשורה של בר רפאלי לעולם, רגע אחרי שקיבלה את השנה האזרחית החדשה: היא מצפה לילד ראשון מבעלה, עדי עזרא! ספין מרגש? אי אפשר להכחיש.



יהודה, למה כל כך רציני? לוי עם שלומית מלכה


קשוח! דנה פרידר עם הבויפרנד, דין שטרן (או אקס של בר #1)

את האישור לכך שהטופ מודל בהריון, החליטה לבשר רפאלי בתמונה שפרסמה ברשת במהלך המסיבה של אחיה, "מר אפליקציה" דור רפאלי, שנערכה בליל חמישי האחרון ביפו הגשומה. הדוגמנית ובעלה, התחמקו מהמצלמות כשנכנסו מבלי שאיש ידע - אבל בילו בנעימים עם חבריהם, רחוקים מהפפראצי שרק רצו להציץ לבטן של בר.

יחד עם הרפאליז, בילו כמה מהאנשים הנוצצים בביצה המקומית, שהגיעו בזוגות כדי לקבל נשיקת חצות לכבוד 2016 מאהוביהם ולבחון את הכרס הבלתי נראית של רפאלי ההריונית מקרוב. מי למשל? יהודה לוי המזוקן ושלומית מלכה הנאווה, אחת מחייכת והשני עצבני, או דנה פרידר והבויפרנד החדש והמסוקס (שהוא במקרה גם אקס עתיק של מיס רפאלי),  דין שטרן

ימית סול מנושקת


גם הוא בילה עם רפאלי. יעל נזרי עם טדי שגיא


הגעתי, אפשר להתחיל. יאיר נתניהו

בן זוג לשעבר אחר של רפאלי, איש העסקים טדי שגיא, הגיע עם בת הזוג שלו יעל נזרי - שם יכלו לרכל על רפאלי יחד עם שלל יפים ויפות, אמיצים ואמיצות כמו ימית סול (שלא התאפקה ונישקה את בעלה מול הצלמים), גפן ברקאי ועמית פרקש, מרינה קבישר, שביט ויזל ואחרים. על תקן ההפתעה הלא מפתיעה במסיבה של רפאלי: בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, על תקן הרווק הנחשק של הערב. הילולה!


קצת פחות רצינית. עמליה דואק


זוגי זוג. דנה דנקנר וטל אנגלנדר


גפן ברקאי מצד אחד


עמית פרקש מנגד


מרינה קבישר חזקה מהרוח!