כנראה שלא ככה ציפה כריס בראון לפתוח את שנת 2016 - בטח שלא להיקלע (שוב) לפרשת אלימות נגד נשים, כולל גברת אחת שמאשימה את הזמר בכך שהחטיף לה ופגע בפניה, במהלך מסיבה פרטית שבה נכחו השניים לכבוד השנה האזרחית החדשה. עם זאת, ייתכן שהיא כלל לא דוברת אמת!




מסובך. כריס בראון בבית המשפט (רויטרס)


אז זה מה שהיה: הכוכב האמריקני, שערב טקס פרסי הגראמי בשנת 2009 הכה את בת הזוג שלו דאז ריהאנה - בשערורייה כואבת שהסעירה את עולם הבידור, הרעידה את העולם בגלל תמונה של פניה של ריהאנה חבולות ומדממות, והפכה אותו לילד הרע של תעשיית המוזיקה האמריקנית. מאז, הפך לאבא, הגיע להופעה בישראל והסתבך עוד עשרות פעמים במקרים אלימים. ילד רע.
 
בחזרה ל-2016, בראון חוגג במסיבה פרטית שנערכה באחד מבית המלון המפורסמים של לאס וגאס, רגע אחרי שהוא מסיים הופעה בעיר ההימורים לכבוד היום הראשון של השנה האזרחית החדשה. ביום שאחר כך (שבת), אישה בשם ליזיאן גוטיארז שבילתה באותה מסיבה - טוענת כי בראון היה אלים כלפיה והרביץ לה במהלך החגיגה, בצירוף תמונה שלה עם פנס בעין, שנגרם בגלל הזמר. הכל בגלל שהגניבה טלפון עם מצלמה לאירוע והעיזה לנסות לתעד את בראון, שהפעיל נגדה אלימות.


אוהב מסיבות. בראון עם חברים (אינסטגרם)

עם זאת, על פי דובריו של הזמר וצהובונים אמריקנים שונים, יש כמה דברים שמערערים על הכותרות הצהובות שניסתה לתפוס הגברת - שלדבריהם בכלל התנקמה בזמר, אחרי שסולקה בבושת פנים מהאירוע הפרטי. 
 
מתברר שגוטיארז כלל לא הגיעה לקבל טיפול בשום מוסד רפואי או בית חולים ואחרי שיצאה מהאירוע "עברה התמוטטות עצבים, בזמן שחיכתה שמאבטחים יביאו את התיק שלה מתוך המסיבה". על פי דובריו של בראון, גם מערך האבטחה של הקזינו שבו נערך האירוע, ראה את ההתרחשות ואת העובדה שכלום לא קרה בין בראון למי שטוענת שהכה אותה. "היא טענה שלקחו את הטלפון שלה במסיבה, אז איך יכלה לצלם את העין החבולה שלה? היא מזייפת את הכל", הסבירו מקורביו של בראון. מה האמת? המשטרה בעיר ההימורים תקבע!