אלי פיניש, התמונות הבאות עבורך: שפשף את העיניים, שוב ושוב, כי במרכז הצילום עומדת יעל אבקסיס - זו שאיתה ניהלת רומן לרגע - כאשר משני צדדיה האקס המיתולוגי ליאור מילר (שהיה חצי הפאוור קאפל בסוף הניינטיז) ו... האקס השני, איש העסקים רוני דואק, ממנו נפרדה לפני כשנה אחרי עשור יחד. 

לא מדובר בפוטומונטאז', אלא במשולש מסוכן שאכן התרחש במציאות, מעין פגישת מחזור שלמועדון האקסים של אבקסיס. עם שניהם, אגב, הביאה צאצאים לעולם!

קטעים אתכם. יעל אבקסיס, רוני דואק וליאור מילר (צילומים: רפי דלויה)


"רגע, באיזו שנה נפרדנו?". השלושה מתאמים גרסאות


אז איפה פיניש? מילר ודואק

הסיבה למפגש המוזר, היא הקרנת סרטה של הדר מורג, "למה עזבתני", שהפיקה אבקסיס (שדווקא לא משתתפת בו) - שנערכה אמש (שבת) בסנימטק תל אביב. שמו של הסרט עשוי לקבל משמעות אחרת נוכח התמונות, שתועדו באווירה כללית של חיוכים אינסופיים, חברות משונה ופרגון לאקסית האהובה על מילר ודואק. אם פיניש, האקס האחרון של יעל היה נוכח, כולם כנראה היו משתנקים מרוב אושר. 


גם הילד כאן! מורי מילר (משמאל), עם אמא ואבא יעל וליאור


דואק ואבקסיס. קרובים-קרובים

לא ברור אם השחקנית והאקס הטרי (יחסית) דואק עובדים על קאמבק או שמא סיימו את היחסים באווירה טובה במיוחד, כיוון שהגיעו להקרנה יחדיו, שלובי זרוע וצמודים - שם פגשו, למרות מזג האוויר הסוער, את קרן מור, רונית אלקבץ המדהימה וגם את ילדם המשותף של אבקסיס ומילר, מורי מילר הצעיר, שהראה שבכל הקשור למראה חיצוני, לקח את רק הטוב מאבא ואמא. הילד לוהט!


ככה אומרים היוש! יעל אבקסיס ורונית אלקבץ


מרוקניות! אבקסיס ואלקבץ


שלישייה שכזאת. יעל אבקסיס, רונית אלקבץ וקרן מור