עומר קינן אמנם שרדה בבית הסגור של "האח הגדול" קצת יותר משבועיים - עד שהודחה אמש (שבת) שנייה מהתחרות - אך החוויות שעברה במסגרת התחרות והעיסוק של המדורים הצהובים בעובדה שהיא מנהלת מערכת יחסים אוהבת (ברצינות?) מחוץ לבית ומערכת יחסים אויבת (היוש, שי חי) בתוך הבית, גרמו לצופים לשמוע עליה הרבה יותר.
 
רגע אחרי שעזבה את העונה השביעית של "האח הגדול", קינן מספרת למעריב אונליין על התכניות שלה אחרי הריאליטי, האוכל של אמא, אלכוהול ומה שהיא מגדירה בתור "כבוד" להשתתף באחת התכניות המדוברות ביותר במדינה. אחות, שעונה על שאלות!

כיום על תקן יוצאת ריאליטי. עומר קינן (צילום: ינאי יחיאל)

היוש עומר, ברכות על חזרתך לעולם האמיתי. אז מי הדייר הבא שהיית רוצה לראות מחוץ לבית?

"הייתי רוצה לראות את שי חי מחוץ לבית, אבל נראה לי שזה לא יקרה. אני חושבת שהוא פגע בהרבה אנשים שם וממש לא מגיע לו להישאר. הבן אדם בא לעבוד".

אז למה לדעתך הודחת? איזו טעות עשית מול הצופים, אם בכלל.
"אני חושבת שהייתי כנה ואמיתית, לא ידעתי מה עומד לקרות, לכן לא חושבת שטעיתי. אני חושבת שגם לצאת שנייה מהבית זה כבוד גדול. מתוך המון אנשים שהגיעו להבחן לתכנית, קיבלתי הזדמנות מאוד גדולה להשתתף ב'האח הגדול'".

רגע, אז מה בעצם לא הספקנו לראות ממך במהלך השהות בבית.
"אני חושבת שיש הרבה דברים באישיות שלי שעדיין לא ראו. אבל לא הייתי משנה כלום, כי הלכתי עם האמת שלי. יש מצב שיצאו ממני גם תכונות וצדדים שליליים - אבל זה בגלל שזה מה שקורה כשאתה בבית".

חברות מהבית. קינן עם נופר מור (אינסטגרם)

מה הדבר הראשון שתעשי עכשיו כשאת מחוץ לבית, בימים הראשונים כאדם מוכר?
"בטח אלך למסעדה טובה. אבלה עם המשפחה כמה שיותר, אוכל את האוכל של אמא, אפגוש חברים. אני בטוחה שאפנק את עצמי ביציאה לילית, עם כמה צ'ייסרים של ערק!".

מה עכשיו עומר - קמפיין חדש או בריחה בחזרה לאנונימיות?
"אין לדעת מה יוליד יום. אני מתכננת להקים עסק חדש וסודי עם חברה שלי. זה יקרה כשהיא תחזור מחו"ל. אני מניחה שאני אהיה הפרזנטורית של הביזנס". בהצלחה!