האם השחקנית נועה וולמן תפתח את 2016 בהוצאה כספית כבדה במיוחד? הבלונדינית הלוהטת, שנעלמה לאחרונה מהמסכים אחרי לידת בנה הראשון בקיץ שעבר, תאלץ לבלות בקרוב בבית המשפט. שם, ייתכן שהיא ובעלה תום לביא יאלצו להתמודד עם תביעה של עשרות אלפי שקלים!



אז מי תובע את הבלונדה? במרץ 2015, קראתם כאן בבלעדיות שאנשי  משטרה הגיעו יותר מפעם אחת לביתם של וולמן ובעלה, זאת בעקבות סכסוך עם השכנה בבניין מגוריהם - ביישוב נווה מונסון שביהוד. וולמן ובעלה, כך מספרים מקורבים לשניים, ניהלו בשנה האחרונה "מלחמה" עם אחת השכנות באותו הבניין, שהגישה נגדם תלונות במשטרה בטענות כי הזוג מרעיש בשעות לא שגרתיות, דופק על הקירות ואף צועק בטונים חזקים. 

 

A photo posted by Noa Wolman (@noawolman) on


בני הזוג וולמן-לביא, הגישו אף הם תלונה במשטרה וטענו כי השכנה ניסתה להתיידד עם וולמן וכשנדחתה החליטה לצאת במסע נקמה, כך שמצדם היא מטרידה את השחקית ובעלה באובססיביות. כעת, מתברר שיותר מחצי שנה חלפה, אך הסכסוך לא רק שלא נרגע, אלא מגיע כעת עד לבית המשפט. 


השכנה של השחקנית והמאמא הטרייה לאדם וולמן-לביא, הגישה לבני הזוג תביעה בסך 76,000 שקלים, זאת בגין פרסום לשון הרע והוצאת דיבה - בין היתר בעקבות התגובה שהגיש עורך דינם של בני הזוג לדברים שפורסמו במעריב אונליין. לטענתה של השכנה, בדברים שאמרו בני הזוג, היה לשון הרע וגרמו לה למפח נפש.  התביעה מנוהלת כעת על ידי עורכי דין של שני הצדדים. 

 

A photo posted by Noa Wolman (@noawolman) on



עו"ד אדי פליאס, מסר בשם בני הזוג נועה וולמן ותום לביא: "מרשי דוחים מכל וכל את הטענות המופרכות בכתב התביעה. המרחק בין העובדות לאישורן רחוק כרחוק מזרח ממערב. הטענות שמועלות בכתב התביעה הינם המשך לניסיון של התובעת לפגוע בשמם הטוב של מרשיי וניסיונות לגבות כספים בחוסר תום לב מוחלט. התביעה תתברר בבית המשפט והאמת תצא לאור".

תגובתו של עו"ד אברהם חג'אג', המייצג את השכנה: "התביעה הוגשה לבית המשפט ולא לעיתון מעריב. מן הראוי שתביעות מהסוג הזה ידונו בבית המשפט ולא דרך אמצעי התקשורת על אף שאני יודע שמדובר בזוג מפורסם בצורה כזאת או אחרת. הם עוד לא הגישו כתב הגנה מטעמם ולכן אני חושב שלא ראוי שאפתח את הדיון בתקשורת".