הזמן: רגע לפני הקיץ שעבר, אז רוסלנה רודינה עזבה את אייל גולן והבייבי המשותף יאן - וטסה עד להונדורס רק כדי לקחת חלק בצילומי "הישרדות". אחר כך, היא מתגעגעת לבלות עם הגברים של חייה, מזילה דמעה בגלל שהיא לא מבלה עם בנה הקטנטן ונרגשת לשוב לארץ הקודש.

קפיצה קטנה לימים הראשונים של שנת 2016. הדוגמנית מככבת מדי שבוע על המסך הטלוויזיה ומזיעה במסגרת תחרות הריאליטי, שבה היא מוכיחה שהיא יודעת לספק את הסחורה למרות המשימות המתישות. אולי זו הסיבה שהיא צריכה לטוס להתאוורר בחו"ל פעם נוספת, בלי אייל (שעסוק בבית המשפט) או יאן, אבל יחד עם כמה חברות טובות.


רוסלנה רודינה (יח"צ)



כוכבת "הישרדות" תשאיר את הביקיני בבית ותטוס בקרוב ממש לכמה ימים של פינוק באירופה הצוננת. היעד הנבחר לבילוי הבנות של רודינה הוא העיר ברלין, לוקיישן שונה לחלוטין מהאי הבודד הלוהט שבו היא מתרוצצת על המסך. כן, המעיל הוא כנראה פריט חובה בעיר שחוברה לה יחדיו (מה שאי אפשר לומר על שני השבטים של "הישרדות").
 
אבל זה לא הכל, כי אחרי שתחווה פלז'ר, רוסלנה יודעת שכל עוד בוחנים אותה מקרוב היא צריכה לנצל את המעמד לביזנס. כך שרגע אחרי שתשוב לגבולות ישראל תצטלם לקמפיין אביב-קיץ של רשת אביזרי האופנה המקומית "TOPTEN", שבו תחליף את סתיו סטרשקו ("האח הגדול") והדוגמנית הבינלאומית נועם פרוסט שדגמנו עבור המותג בעבר. כי אין כמו אירופה, כדי לקבל השראה לצילומי תכשיטים מרגשים כשאת בתפקיד פרזנטורית אקססוריז, לא?