אייל גולן החליט להוכיח את צדקתו בכל מחיר, גם אם זה אומר להגיש תביעות שיסייעו להגן על שמו הטוב לבית המשפט - אבל הוא בטח לא חשב שההליכים מול השופט יגרמו לכל כך הרבה רעש. ובכן, מיסטר זמר, מתברר שגם אם דיון בפני החוק נעשה בדלתיים סגורות, הוא עדיין יוצר הרבה רעש!



רק הבוקר (שלישי), קראתם כאן על תביעת הדיבה נגד גולן שהגיש הבלוגר - שחשף שלא כחוק את שמו של אייל גולן במסגרת פרשת הקטינות. הזמיר, טען בכתב הגנה שטען כי "ילד כאפות" הוא לא ביטוי שמעליב או עשוי לפגוע בבלוגר. עם זאת, מתברר שגולן מעורב בהליכים משפטיים נוספים שיזם בעצמו וגם בכאלה שיזמו נגדו.

אובג'קשן! אייל גולן (צילום: אביב חופי)

אמש למשל, פורסם כי חברת "נגב קרמיקה" תובעת את גולן על סכום של 485 אלף שקלים, בטענה כי הוא קנה אצלם ולא שילם. מתברר שזה הספיק בכדי שהזמר יעלה לאושיות מוכרות על העצבים הדקים. מי למשל? המוזיקאי וחברת להקת כוורת, אפרים שמיר, שתקף את הזמר ופרסם בעמוד הפייסבוק האישי שלו כי גולן הוא "לא האדם הכי ישר בעולם, בטיסה מארה"ב רימה וניסה לעבור למחלקה ראשונה (על פי הדיווח של דיילים אבל לא ביקש שוקולד), מין עם קטינות, העלים מס, עכשיו זה...".

אחר כך, שמיר הוסיף ש"ערס הוא ערס לא משנה באיזו בית הוא גר גם בפנטהאוס הוא ערס, איך אומרים 'אפשר להוציא את הערס מהשכונה אבל בלתי אפשרי לגרום לו להפסיק להיות ערס'". 

איך אומרים? הסטטוס של אפרים שמיר (צילום מסך)

במקביל, גם כתב חדשות ערוץ 2 עמית סגל, שגולן תובע בגין דברים שאמר בתכנית הרדיו שלו על פרשת הקטינות - לא  נשאר אדיש לכתב התביעה שקיבל ממש היום מגולן, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו ש"תביעה של איל גולן על 400,000 ש״ח הגיעה סוף סוף בדואר. הוא טוען שם, בסעיף 16 ובאותיות גדולות, שמעולם לא שכב עם קטינה ליד אביו. מוזר כל כך, בחקירתו הוא דווקא הודה בכך בלי בעיה". 

לצד תמונות של עדויות כתובות מפיו של הזמר, המשיך העיתונאי "אייל גולן ועורך דינו אולי חושבים שיאיימו וישתיקו בתביעות דיבה. זה דווקא לא איום, זו הבטחה: אחרי שהתחמק בכל הזדמנות מלדבר על מעשיו, הגיע הזמן לשמוע אותו בדלתיים פתוחות, בבית משפט, מספר הכל ועונה על שאלות קשות. ניפגש על דוכן העדים", כתב סגל. בהצלחה עם זה.