אם עד כה לא חשתם מידה של רחמים, אמפתיה, אהדה, חיבה או כל רגש אחר לזמר ג'סטין ביבר, אל תצפו שאחרי קריאת השורות הבאות תהפכו ל"בילבירים" - מעריצים של ביבר. בכל זאת, הזמר הקונדסון לא רק אישר את השמועות שניהל סטוץ עם בת משפחת קרדשיאן הבוגרת, האחות קורטני קרדשיאן, אלא גם התלונן אחר כך שהוא מרגיש כמו" גבר משומש". אין לך בושה, ביבר!



כפי שקראתם ממש כאן כבר לפני כמה שבועות, קרדשיאן בת ה-36 ואליל הצעירות נתפסו בעדשת הפפראצי אחרי לילה סוער שבילו יחד בבית המלון ההוליוודי האהוב עליו. אז, התברר שלא מדובר בפעם הראשונה - אלא שהשניים בילו כמה פעמים כ"יזיזים", מאז שכוכבת הריאליטי נפרדה מבן הזוג שלה בעשור האחרון, כוכב הריאליטי סקוט דיסיק.


עכשיו, ביבר כבר מנשק אחרת (אינסטגרם)

בעוד שקורטני זעמה על העובדה שטיב הקשר בינה ובין הילדון, שהוא חבר של אחיותיה הקטנות, פורסם בכלי התקשורת, ג'סטין כנראה נהנה מתשומת הלב ואפילו פרסם תמונה עם כיתוב מתגרה באקס המפורסם של האחות קרדשיאן. כעת, מתברר שבראיון רדיו שערך לפני כשלושה שבועות ושודר היום (רביעי) - התייחס לנושא הסקסי ולא סתם, אלא קיטר על כך ששכבו.
 

כשנשאל מה קרה בינו לבין קורטני שגדולה ממנו ב-15 שנים, ביבר ענה לשדרן הרדיו האמריקני ברט ווייס ש"אני מרגיש מנוצל, בן אדם. מה אני יכול לומר על זה". אתה צוחק, נכון? אחר כך, השדרן המשיך לחטט ולחקור את ביבר, שהחליט להגיב ב"בוא נעזוב את זה ככה... לא, אבל ברצינות, היא נהדרת", לפני שהתפאר שהוא חבר טוב של כמה מבני משפחת הריאליטי-טראש כבר כמה שנים ולפי הדיווחים בצהובונים חיפש קשר אמיתי עם קורטני, שמצדה רק רצתה להשתעשע איתו במיטה. רגע, אז תמונות הנשיקה שלך עם ה"ידידה", הן דרך נואשת למשוך את תשומת לבה של קרדשיאן?

סקס עם האקס? לא, עם כוכב נוער. קורטני קרדשיאן (רויטרס)