היא לא רק מדברת "מוזר", מתלבשת באופן "שונה", שרה בצורה "ייחודית" ומופיעה בניסיון להרעיש את הקהל - מתברר שליידי גאגא, או אם כל המפלצות (או כל כינוי אחר שתעניק לעצמה) צריכה גם לקיים את יחסי המין שלה בקטע אחר. כי למה להיות יומרנית רק על הבמה?



זה אומר שאצל הגאגא אין סתם סקס עם ארוסה, שחקן הטלוויזיה החתיך טיילור קיני. אצלה, הסקס הופך לאמנות, תוך כדי ששני המאהבים העירומים גומרים את המעשה (חה) עם יצירה שאפשר לתלות על הקיר. כן, זה נראה בדיוק כמו שאתם מתארים לעצמכם, כולל התמונה של אחרי - שבה השתמשה עבור שעבר מגזין חדש. 


האמנים המיוסרים. ליידי גאגא וטיילור קיני (צילום מסך, מגזין "V")


נראה כמו מעשה אהבים? היצירה של ליידי גאגא (צילום מסך, מגזין "V")

השורות הבאות מיועדות עבור המבולבלים שלא כאן רק כדי לבחון את הצילומים: ליידי גאגא, נבחרה להיות העורכת האורחת של הגיליון הקרוב של מגזין האופנה החתרני "V", כך שבמסגרת תפקידה - החליטה שיהיו לא שער אחד, אלא 16 שערים שונים ומשונים. 
 

באחד מהם, מופיעה גאגא כשהיא עירומה כביום הולדתה לצד בן הזוג, עירום אף הוא. הם לא סתם בלי הבגדים, אלא מצולמים (הם תיעדו את המעשה!) רגעים אחדים אחרי שסיימו לקיים יחסי מין, על קנבס ציור חלק - כשהם מכוסים בצבע מרגש. "מאז שהכרנו טיילור צובע ומצייר עליי", חשפה הזמרת, "הוא תמיד אמר לי שירצה לעשות איתי אהבה על בד ציור", המשיכה במאמר שנקרא "ציור באצבעות למבוגרים בלבד".


עירום ונוזלי גוף. ליידי גאגא והארוס אחרי המעשה (צילום מסך, מגזין "V")

ובכן, מתברר שחלומות מתגשמים, כן? "עשינו את זה ביום ראשון בבוקר, בשיקגו. אהבנו מול כל הכאוס... עשינו אהבה אל מול כל האלימות". הצילום שאחרי האקט עצמו, היה רעיון של קיני השובב. "ביקשתי ממנו להשתתף בפרויקט שיעזור לי לגייס כספים למען מחקר במלחות נפש, הוא מיד חשב על הרעיון הזה", שחזרה גאגא, כי ברור שזה מה שעלה בראשו. התוצאה? אורגזמית כנראה.


פה היא כבר לבושה. שער אחר של ליידי גאגא למגזין V