כולם יפים, כולם נכונים - אבל היו שני זוכים בטקס פרסי גלובוס הזהב שנערך הלילה (שני), שמשכו הרבה יותר תשומת לב מהשאר: מצד אחד, ליידי גאגא, זמרת ופרובוקטורית שמתה על זה שכולם מדברים עליה. מצד שני, לאונרדו דיקפריו שנחשב אף הוא לאחד האנשים העסוקים בהוליווד, אך כנראה לא התכוון לעורר כל כך הרבה רעש רק כי הסתכל על מאמא מפלצת - והגיב בפרצוף ששיגע את הרשת. 
 
הנה, צפו בתקרית שבה דיקפריו בודק את גאגא במבט אחורי, מציץ ונפגע:



הכל קרה כאשר הכריזו בשמה של ליידי גאגא כזוכה בפרס השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה טלוויזיונית, על התפקיד שגילמה בדרמה "אימה אמריקאית: מלון". אז, הגברת המתפשטת קמה כדי לאסוף את הפסלון היוקרתי שלה בהתרגשות, רק שבדרכה לבמה עברה לצד ליאו המצחקק, שחייך, זכה לזפטה כשעמד בדרכה של הזמרת והגיב בפרצוף ספק נחרד, ספק מתנצל, ספק המום - כשהמשיכה לחלוף על פניו. זוז, דיקפריו, גאגא היא מלכת הרגע.


לאור כל האש שמשכה הבעת הפנים של השחקן (שזכה אף הוא בפרס על משחקו בסרט "האיש שנולד מחדש"), אפשר להמר שדיקפריו הוא לא מפלצת קטנה (הכינוי שהעניקה מיס גאגא למעריצים שלה). או שהוא פשוט נבהל מהאישיות הכל כך מוחצנת של אמנית הפופ הפרובוקטיבית (שרק אתמול חשפה צילום שער חדש ועירום בהחלט שלה). אל תיבהל ליאו, היא לא נושכת. חזק.

מרוגשת. ליידי גאגא והפסלון שלה (רויטרס)


תרגיע, ווינר. לאונרדו דיקפריו בטקס גלובוס הזהב (רויטרס)