בר רפאלי עסוקה בהריון, נועה תשבי עסוקה בייבי, מורן אטיאס עסוקה באופן כללי (כנראה) - כך שלהבדיל מהשנים הקודמות, הנציגות הישראלית בטקס פרסי גלובוס הזהב הנוצץ לשנת 2016, היתה מצומצמת יחסית. הפעם, הנוכחות הצנועה כללה המון בלונד, באדיבות שתיים מהנשים הישראליות שפועלות סביב עיר המלאכים, לוס אנג'לס כמובן.
 
הראשונה, היתה השחקנית אלונה טל - שהגיעה לטקס הפרסים שנערך אמש (ראשון) במלון הילטון שבבוורלי הילס. בשונה מהעבר שלה כשחקנית בסדרת הנוער "הפיג'מות", טל ויתרה על בגדי הבית, התהדרה בשמלת ערב וצעדה על השטיח האדום הזוהר עם כמה חברים טובים. להפתעתה, אפילו מצאה תמונה של עצמה על אחד העמודים במקום. לא, היא לא היתה מועמדת לאף פרס!

 

A photo posted by @alonatal on



 

A photo posted by @alonatal on



 

A photo posted by @alonatal on



גם בר פאלי (לא, בלי ה-ר') היתה בלונדה ישראלית שנכחה באירועים. השחקנית הישראלית שנושאה לכותב ומפיק מקומי בהוליווד, הפציעה באפטר פארטי של הארווי ווינשטיין, בעליה של חברת ענק להפצת סרטים. פאלי, ציונית שכמותה, לבשה שמלה אדומה של המעצבת הישראלית גליה להב - שעוצבה במיוחד עבורה. אל האיוונט, הפציעה הישראלית היפהפייה צמודה לבעלה זה שנים רבות, יאן קסנר, שאותו היא לא מרבה לחשוף באירועים מתוקשרים. אם תהיתם, הערב נגמר בנקניקייה. כי זאת אהבה!

 

A photo posted by Bar Paly (@barpaly) on



 

A photo posted by Bar Paly (@barpaly) on