קחו אוויר, זה זינוק לעבר: הזמן הוא שנת 2003, ראש הממשלה הוא אריאל שרון, דודי בלסר הוא הדוגמן הלוהט ביותר בישראל, התכנית "פרויקט Y" נחשבת לריאליטי המדובר ביותר על המסך. כן, נשמע כמו פרהיסטוריה ממש.
 
כעת לאירוע קצת פחות זכור, על מסלול תצוגת האופנה של רשת בגדי הגברים החדשה יחסית "קסטרו מן" - צועדים כמה פרצופים מוכרים כמו בלסר, גיא המאירי, עמירם עיני ואנחל בונני, לצד דוגמנים צעירים ואנונימיים יותר, כמו זה שבתמונה הבאה. רמז: אם בחנתם את מדור הרכילות של מעריב אונליין בשבועות האחרונים, אתם כנראה מכירים אותו.


(יח"צ, באדיבות קסטרו)


נו, מזהים? 

רמז נוסף: כשהוא צעד על המסלול של קסטרו, עוד היה ילדון בן 16 וחצי שניסה את מזלו בתחום הפאשן. יחד עם אחיו התאום, שנראה בדיוק כמותו, כשיחד הם לא רק דגמנו פוזות למצלמה, אלא גם השתעשעו על הוויקבורד בין הגלים וזכו במדליות. אפילו היתה לו חברה באותה התקופה, שענתה לשם ניצן. נו, אתם בטוח יודעים מי זה!


(יח"צ, באדיבות קסטרו)


אם עד כה לא ניחשתם, כנראה שאתם לא בדיוק מחובבי הריאילטי "האח הגדול" - כי הילד שבתמונה הוא לחלוטין עמרי בן נתן, הוומנייזר שמבלה את השבועות האחרונים בבית המצולם ביותר במדינה במסגרת העונה השביעית של התכנית. אי שם בתחילת המילניום, הוא ואחיו רועי בן נתן בן ה-29, ניסו את מזלם בתחום הדוגמנות ואפילו השתתפו בתחרות היופי "ניו מודלס". לא, הם לא זכו בתואר המלהיב, אבל זוכים בהמון תשומת לב בימים אלה, רק תשאלו את קורין גדעון.


עכשיו אתם כבר בטוח מזהים. עמרי בן נתן (צילום: ינאי יחיאל)


וזה אחיו התאום כמובן, רועי בן נתן! (צילום: שוקה כהן)