עומר רוזן ניסה את האסטרטגיות שלו במסגרת התחרות של "הישרדות", מה שהצליח לו רק עד הרגע שבו קיבל החלטה שגויה - בכל זאת, מי שנחשב לשורד הערמומי שהצליח לרשת את תואר "התחמן הגדול" מדן מנו (זוכרים) אולי עשה טעות על האי הבודד, אך כעת הוא ממנף את הפרסום הרגעי שלו לביזנס של ממש. אבל לא סתם, עסק שעשוי להביא אותו לאקזיט של המון, המון כסף.


מעושרים, הדור הבא? עומר רוזן (צילום: גילעד אילוז)
רוזן, שהעולם קיבל בתור מנהל השקעות בן 34 שסיפק ייעוץ לחברה בינלאומית לפרנסתו וכהוא עם הפה הגדול על האי של "הישרדות", עובד בימים אלה על הקמת מיזם השקעות חדש. אבל לא לבדו (וגם לא עם לירון רביבו, לשם שינוי), כיוון שהשורד עם השיער הארוך חבר לאנשי עסקים, בהם גם עומר שווילי - שנחשב ל"ילד הגאון" בעולם ההייטק הישראלי, שעשה את האקזיט הראשון שלו בגיל 22. 

המירוץ למיליון. עומר רוזן ועומר שווילי (צילום גולשים)

למרות הפרסומים השונים מהתקופה האחרונה, שניסו להטיל דופי בקריירה של רוזן כי לפיהם לשורד כלל אין רישיון לעבוד כמנהל השקעות מטעם הרשות לניירות ערך, רוזן מסביר למעריב אונליין ש"למי שמתעסק בניהול השקעות של חברה אין צורך ברישיון ניהול השקעות". 


"גם ליצחק תשובה אין רישיון והוא מנהל השקעות בשווי של מיליארדים", טען. "אני אחראי על השקעות של חברה ולא יועץ למגזר הפרטי, חבל שמפרסמים דברים שהם מעבר לבינה של הכותבים". אוקיי, אם אתה אומר.