בסדר, כנראה שאי אפשר היה להישאר אדיש לתמונות של השורדת במיל' ומפיקת האירועים הנוצצת אירית רחמים - שלבשה באירוע בר המצווה של בנה בשבוע שעבר שמלה שלא הותירה הרבה מקום לספק בנוגע למה שלבשה תחת בגד הערב הזוהר. כלומר, לנז'רי? לא בשבילה.



השמלה החושפנית של רחמים עמדה מאז תחילת השבוע במרכז של דיונים ברשת, כשהיו שמרנים שטענו שמדובר בעיצוב שאינו יאה לליידי (במילים עדינות), לעומת כאלה שטענו שמדובר בבגד סקסי שזכותה של רחמים ללבוש אם היא אוהבת. היום (שלישי), רחמים עצמה התייחסה לסקנדל - במהלך אירוע של אותה מעצבת בגדי הערב שתפרה לה את שמלת המחלוקת. כמה יאה.


אז. אירית רחמים באירוע הפרטי שלה! (צילום: ניר פקין)

והיום. אירית רחמים באיוונט של דרור (צילומים: ליאור ניר)

המפיקה הקשוחה, לבשה חצאית מיני צמודה וחולצה מכופרת כשהגיעה לפטפט עם חברות על המעצבת ענבל דרור, שהשיקה את קולקציית שמלות הכלה והערב שלה ל-2016. "אני שמחה שהמצב הביטחוני בארץ כל כך טוב, שאנשים עסוקים במה שלבשתי ולא במחבלים כאלה ואחרים... אני פשוט לא מבינה", אמרה בציניות לחברותיה במקום, רגע לפני שטענה שהיא לא היתה מוכנה להצטלם ליד הדוגמניות באיוונט, "לפחות עד שיביאו לי סולם כשאני עומדת לידן!".

עומדת, עומדת. רחמים והדוגמניות


הולכת נגד הרוח. רחמים עם שירלי בוגנים


פאן להן! שונית פרג'י, ענבל דרור, רחמים ומרינה קבישר

בין חובבות ההלבשה המהודרת שאיתן בילתה רחמים באירוע של מי שעיצבה שמלות להוליוודיות כמו נעמי ווטס או המנחה ג'וליאנה רנסיק ולחתונה של בר רפאלי - היו גם מרינה קבישר, הדוגמנית שירלי בוגנים, חברתה של רחמים שונית פרג'י ולירן כוהנר, שלבשה שמלה של דרור כשעמדה תחת החופה. הכי טהורות.


היי, גם לירן כוהנר הגיעה


ולא הפסיקה לחייך. או סתם לעשות פרצוף


בנות ונהנות. דרור ולירן כוהנר