נכון, עידן הרשתות החברתיות והעובדה שכל מי שהוא אפילו קצת מפורסם מתפעל חשבון אינסטגרם או עמוד פייסבוק רשמי ומלא בחברים שהוא בכלל לא מכיר - קירבו את המעריצים לאנשים שהם כל כך אוהבים. זה כולל הצצה לחייהם הפרטיים של היפים והאמיצים, לאיך הדוגמנים נראים ברגעים גם פחות נוצצים או חשיפות מאחורי הקלעים במהלך יום עבודה של שחקן כזה או אחר. 
 
ובכל זאת, כשהדוגמנית שלומית מלכה מפרסמת לא אחת, אלא שתי תמונות שלה תחת השמיכה בהפרש של כמה ימים - כשלצדה שוכבים שני גברים שונים, אי אפשר שלא להתרגש!

 

A photo posted by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on



מוצג א': קר בחוץ? אז למה שמלכה המהפנטת תעזוב את המיטה החמה בחדר השינה הפרטי שלה, במיוחד כשלידה שוכב החבר, יהודה לוי, שמחמם את ימיה הצוננים של שלומית. השחקן המרגש (שהרבה בנות ובנים מקומיים היו שמחים להירדם לצדו) אמנם עדיין חולם חלומות, אבל ככה בדיוק נראית הזוגיות המדוברת של הביצה ברגע אינטימי במיוחד בין המצעים.


 

A photo posted by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on



מוצג ב': עזבו אתכם מהמאהב החשוב מאוד של מלכה, כשהדוגמנית המרגשת מבלה בחברתו של אחד מאנשי האופנה הקרובים אליה ביותר ומי שגילה אותה ראשון בקרב חברי הביצה המקומית (היא חיייבת לו!), מעצב השיער ואמן האיפור מיקי בוגנים. גם עם הבלונדיני (שלו היא משמשת כפרזנטורית) היא נכנסה תחת השמיכה, במהלך עוד יום צילומים משותף של השניים, רק שמיקי, בשונה מיהודה, קצת פחות רדום. בוקר טוב לך.