לפעמים נדמה שכל מה שקורה לבני ובנות משפחת קרדשיאן, כל כך מרגש עד כדי כך שאם תסריטאי היה ממציא את עלילות הפמילייה הזאת הוא לא יכול היה לעשות עבודה מופרכת יותר. נישואים כושלים, אבות שהפכו לאימהות, ריבים מתוקשרים, קלטות מין, צילומי עירום, אשפוזים, לידות  וישבנים - וכל זה רק בשנה האחרונה, כי הריאליטי עולה על כל דמיון.


אחרי שאת שנת 2016 פתח האח רוב קרדשיאן בבית החולים כי חש ברע, כעת הגיע תורה של האחות קלואי קרדשיאן לתפוס מעט תשומת לב - אבל הפעם, לא באשמתה. האחות הקטנה של קים קרדשיאן, היתה בין נוסעי טיסה שהמריאה אתמול (שלישי) מלוס אנג'לס מזרחה, אך נאלצה לבצע נחיתת חירום בגלל תקלה טכנית. אמאל'ה, אבל זה לא היה הדבר הכי מלחיץ שעברה בגלל הכשל הטכני!


נוחתת על הישבן? קלואי קרדשיאן (אינסטגרם)

על פי הדיווחים, קרדשיאן היתה על הטיסה המסחרית של חברת "אמריקן אירליינס" שהמריאה מעיר הבית שלה לעבר ניו יורק - על מנת להשתתף בראיון מיוחד לקידום תכנית האירוח הטלוויזיונית החדשה שלה. עם זאת, זמן קצר אחרי ההמראה הטייסים הריחו שמשהו נשרף סביבם והחליטו להנחית את המטוס על כל נוסעיו (בהם השחקן ההוליוודי ליאב שרייבר) ביעד הקרוב ביותר, עיר ההימורים לאס וגאס. פיו.

משפחה שכזאת. הקרדשיאנז (אינסטגרם)

לעומת שאר נוסעי הטיסה שפשוט המתינו לשיבוץ בטיסות חלופיות, קלואי נתקלה בבעיה ששמורה לכמה מהכוכבים הגדולים בעולם - לא היו לה שירותי אבטחה בנמל התעופה של וגאס! קרדשיאן, לא צפתה את עצירת הביניים הזאת, כך שהופקרה בשדה התעופה מול הפפראצי שנמצאים במקום, כמו גם אלפי מעריצים או סתם סקרנים, שכנראה שמחו לצילום סלפי עם כוכבת הריאליטי. 

הפתרון: קרדשיאן נמלטה למתחם העסקי בשדה התעופה, רק על מנת לשמור עליה מבודדת ושמורה היטב, עד שתימצא להטיסה חלופית היישר לתפוח הגדול. בתקווה שהפעם תנחת ביעד בשלום ובבטחה. אמן.