אם טוב טעם הוא תכונה שעוברת בתורשה, בני משפחת קרדשיאן כנראה לא חולקת אותה. הנה, מתברר שממש כמו מעריצי משפחת הריאליטי, גם המלכה הבלתי מעורערת של המשפחה והנציגה המפורסמת ביותר שלה, קים קרדשיאן, התמכרה לתכנית מציאות שערורייתית על המסך. 


לא מדובר בתכנית שבה היא מככבת כבר קרוב לעשור, וגם לא באחת מתכניות הבת שלה (היוש, קייטלין) - אלא דווקא בגרסה מיוחדת של "האח הגדול". הפתעה, אבל שי חי ושלל חבריו מוזמנים להירגע, היא שונה לחלוטין מהגרסה הישראלית, כיוון שהיא כוללת משתתף קרוב מאוד ללבה של קימי.

צמד חמד. קים קרדשיאן עם ג'ונתן צ'בן (אינסטגרם)

מתברר שקרדשיאן, שנמצאת בשבועות האחרונים ב"חופשת לידה" אחרי שהביאה לעולם בתחילת החודש שעבר את בנה סיינט ווסט, פיתחה הרגלי צפייה ממכרים. כעת כשהיא מבלה זמן רב בביתה שבלוס אנג'לס, ממעטת לפרסם תמונות ברשת, מיניקה את הבייבי ומטפלת בבתה הגדולה יותר נורת' ווסט, קימי גם פנויה כדי לבחון את עלילות משתתפי "האח הגדול סלבס" בבריטניה. הכל, אם תהיתם, רק בגלל שה-BFF  שלה, ג'ונתן צ'בן, נכנס לבית המצולם, עד שבחר לצאת ממנו מיוזמתו לפני ימים ספורים.


צ'בן, שביקר בישראל בסוף חודש דצמבר רגע לפני שטס לאנגליה (הוא קיבל את חוזה ההפקה הסודי עם שליח לבית המלון שבו התארח בתל אביב) ונכנס לבית הסגור שמלא בכוכבים בריטיים ואמריקנים (B  ליסט ומטה, כן?), בחר לפרוש מהתחרות כיוון שחש "עצבנות וקלסטרופוביה". מאז, הוא לא מפסיק לפטפט עם האנגלים על החיים בין כתלי הבית ועל קימי כמובן, שלדבריו ידעה שהוא כבר לא בתכנית, עוד לפני שהספיק לספר לאמא שלו!

חופשת לידה עם המון זמן פנוי, כנראה. קרדשיאן עם נורת' ווסט (גטי)

"קים היתה המעריצה הגדולה ביותר שלי בתכנית, היא תמכה בי כל כך מבחוץ. היא אפילו כתבה לי עוד לפני שהספקתי להודיע לה מה קרה", אמר החבר הקרוב בראיון לתקשורת הבריטית. "היא ראתה ממש הכל. את כל השידורים, כל הזמן, איכשהו, איפשהו. עוד לפני שסיפרתי למשפחה שלי. זה היה מרגש לקבל ממנה הודעה ברגע שנכנסתי לרכב, שהוציא אותי מהבית", שחזר. "אני לא יודע מה היא חושבת על הדיירים האחרים, אבל סיפרה לי שלדעתה הייתי מדהים". נו, ברור שזה מה שתגיד לך, היא לא יודעת מה סיפרת עליה בביקור בישראל.


"הייתי מדהים". צ'בן בביקורו בישראל בחודש דצמבר (יח"צ)