מתברר שקלואי קרדשיאן, האחות הקטנה של קים קרדשיאן ואת מכוכבות הריאליטי הגדולות בעולם כיום, היא לא רק בת המשפחה הפתוחה ביותר - זו שנהנית לחלוק את סודות המשפחה מול המצלמות, אלא גם הסלחנית ביותר. לראייה: אמש (רביעי) חשפה את הסיבה האמיתית לפרידה שלה מהאקס המיתולוגי, כוכב הכדורסל למאר אודום, שלדבריה "בגד בי לאורך רוב תקופת נישואינו". אאוץ'.



קרדשיאן, שרק שלשום עברה נחיתת חירום של הטיסה שלה בדרכה לניו יורק, נמצאת בימים אלה בעיר הגדולה לקידום תכנית האירוח החדשה שלה. אתמול, התארחה אצל שדרן הרדיו הפופולרי האוורד סטרן, שם דיברה על נישואיה לכוכב ה-NBA לשעבר והעובדה שהם עדיין בקשר. "האהבה עיוורת. למאר הצליח לגרום לי להאמין שאני האחת והיחידה, אף פעם לא חשדתי שלא היה נאמן", סיפרה על התקופה שבה עוד תיעדו את מערכת היחסים בינם לתכנית ריאליטי על המסך.


עם זאת, במציאות קרדשיאן מספרת שאודום בילה עם נשים אחרות מיד אחרי שאמרו "איי דו" אחד לשנייה בטקס חתונה מתועד. "גיליתי שבגד בי כל הזמן... הוא היה טוב בזה ולא שמר שום עדות לנשים אחרות על הטלפון שלו, אלא על זה של העוזר האישי שלו. מאוד מתוחכם". 'קלואי הוסיפה שהשמועות בצהובונים גרמו לה להבין שאין עשן בלי אש. "אחרי שאחת הבנות התראיינה עליו, התעמתנו והוא האשים חבר אחר מקבוצת הכדורסל של הקליפרס", שחזרה.

אוהבת, אבל התקדמה. קלואי קרדשיאן (אינסטגרם)

האחות קרדשיאן, מספרת שלמרות הכל לא היתה משנה את התקופה ההיא בחייה (שהסתיימה ב-2013), כי "ידעתי כמה אנחנו אוהבים אחד את השנייה. הרגשות האלה היו אמיתיים". זאת הסיבה, שבגללה הגירושים בינם עוד לא הושלמו והיא אפילו סעדה אותו אחרי שנמצא מחוסר הכרה, בין חיים ומוות, בבית בושת בלאס וגאס באוקטובר האחרון. "הוא מחלים נהדר, מתאושש. אני גאה בחוזק שלו", סיפרה על האקס אודום, זאת בשעה שכיום היא בכלל מנהלת קשר עם שחקן כדורסל אחר לחלוטין, ג'יימס הארדן. בהצלחה, גברת קרדשיאן.