בחנו את התמונות הבאות של אנחל בונני, אורי פפר ואסי עזר. סיימתם? עכשיו חזרו לקרוא את השורות הבאות. בחנו שוב את הדמויות. ואז עוד מבט בכיתוב. תמונות, טקסט, תמונות. 


אם גם לכם משהו נראה מוזר בצילומים של כמה מגברברי הביצה המקומית המדוברים, זה לא אתם, אלא הם שככל הנראה תיאמו החלטה לא להסתרק לפני שיצאו מהבית לעוד בכורה נוצצת. טוב, הם כנראה ציפו שהשיער יתפרע ברוח המנשבת, זו שמביאה איתה עוד סערה חורפית, אבל יכלו לצפות גם לצלמים ופלאשים בפרמיירת ההצגה החדשה "יחסים מסוכנים", שנערכה בתאטרון הבימה אמש (ראשון), שבה מככב חברם הטוב - אביב אלוש.

רגע, מה? אנחל בונני עם אסי עזר (צילומים: אור גפן ואיציק בירן)


להיות איתם. אורי פפר ורותם סלע


באד הייר דיי זו לא קלישאה. בונני

אז רגע לפני שהסערה החורפית הגיעה, יצאו כמה מחבריו הטובים של אלוש, לבחון את כישוריו על הבמה לצד אסנת פישמן, מאור שוויצר (שהיה חכם מספיק לחבוש כובע אחרי השואו) ואחרים. בין אלה שישבו באולם התאטרון הלאומי, היו הקולגות של אלוש מהסדרה "להיות איתה", שמצטלמת בימים אלה - בהם היוצר עזר, שבחודשים האחרונים בלתי נפרד מכוכבת הדרמה, רותם סלע, מארק איווניר ופפר, שהצטרף לעונה השנייה של התכנית.


בין אלה שהגיעו לראות את המחזה, היו גם משה דץ (אישיו מתמיד עם השיער, לא?), אושרת קוטלר, איציק כהן, ה-BFF  של אלוש גיל דסיאנו, דו שילון עם בתו ואחרים שנהנו מקצת תרבות. כי המעמד מחייב.


על הבמה. אביב אלוש ומאור שוויצר


קצת תרבות. דן שילון


הגיע סולו. משה דץ


"רוצה להתחפף עם כיבוי האורות?"


ערב חופשי מהחדשות. אושרת קוטלר


חבר טוב. גיל דסיאנו


שברו רגל, או לשון, או משהו. אביב אלוש ומאור שוויצר