תקרית האלימות המילולית בין שי חי לקוקו ב"האח הגדול" ששודרה בתכנית האחרונה - שהובילה לדרמה בין דיירי הבית שבמהלכה אמן הלחימה שבר כוס בעיצומו של ויכוח בינו לבין דיירת שזרקה עליו בצל (!) - הובילה לכך שהפקת התכנית הזהירה את משתתפי הריאליטי מגילויי אלימות בין קירות הבית המצולם, או שיודחו מהתחרות לאלתר.


התפרץ. שי חי ב"האח הגדול 7" (צילום מסך)

עם זאת, בעונות הקודמות נדמה שהיו כאלה שהחמירו איתם יותר - כמו שקרה עם מעיין חודדה או רוני וגילי מיילי, שהודחו לאלתר בגלל התנהגות אלימה שהיתה בלתי נסבלת מול המצלמות. מעריב אונליין ביקש לבחון עם המשתתפים הזכורים שייצרו דרמה בסיר הלחץ שהוא חלק בלתי נפרד מהתכנית מה דעתם על המקרה האחרון. בעוד שמיילי ("האח הגדול 5") סירב להביע את עמדתו ובחר שלא להגיב, חודדה פתחה את הפה בנוגע לאירועים.

"זה בטוח לא מתסכל אותי כי עברתי מספיק דברים בחיי, אני את המקום שלי הרווחתי ביושר", ענתה חודדה לשאלה מה היא מרגישה בנוגע לעובדה שחי ננזף אך לא יצא מהבית בעקבות התקרית האלימה, כפי שקרה לה כשהשתתפה בתכנית, "מה גם שאני שמחה שהוא נשאר, שי חי הוא הדייר היחיד הנורמלי בבית בעיניי".



"בפעם הבאה ידיחו את שי חי". מעיין חודדה

חודדה, הודחה על ידי הפקת "האח הגדול" בעונה השלישית של התכנית, בגלל התנהגות בוטה שכללה בין היתר אלימות מילולית וכן שפיכת כוס מים על הדיירת דאז, אלין לוי. "בוא נגיד שעברו הרבה מים בהפקה", טענה בהומור עצמי (כנראה), "ככל שהעונות מתקדמות יותר ככה זה נהיה מלאכותי יותר, גם מבחינת ההפקה וגם מבחינת המתמודדים", הסבירה חודדה. "אני בטוחה שההפקה למדה לקח מהסיפור שלי, העונה שלי מאד נפגעה כששלחו אותי הביתה, כי הייתי דיירת בולטת. אז כנראה הם החליטו לא לחזור על הטעות שלי והפעם העדיפו לא להדיח את הדייר הבולט בבית". 

מה יקרה לדעתך אם שי חי שוב יתפרץ?
"אני מאמינה שבפעם הבאה ששוב תהיה אלימות בבית, הם ידיחו אותו... במיוחד אחרי האזהרה שלהם. אבל אני בעד שי חי למיליון!".

נופר מור, אחת הדיירות עם הפה הכי גדול שהשתתפה בתכנית (במהלך שתי עונות שונות), אמנם לא סולקה מהבית בגלל אלימות - אך לא חששה להביע את דעתה בצעקות במהלך השהות בבית הסגור. על הוויכוח בין שי חי לקוקו, אמרה שאין לה דעה נחרצת בעניין. "אני אוהבת את מה שקורה בעונה הזאת, זה מה שאני כן יכולה לומר". אוקיי.


פה גדול. נופר מור עם ליהיא גרינר (צילום: אור גפן)