חובבי מיילי סיירוס השובבה, ייתכן שתצטרכו למצוא לעצמכם איידול חדש שתתפשט אחת לכמה שבועות ותפרסם את תמונות העירום ברשת - כי ככל הנראה הזמרת הסוררת לא רק חזרה לארוסה לשעבר שהפך לאקס המיתולוגי שלה, ליאם המסוורת', אלא גם תתחתן איתו מתישהו בעתיד. 
 
הכל בגלל תמונות פפראצי של הילדה הרעה מאתמול (ראשון), שבהן היא נראית מהלכת בעולם עם טבעת אירוסים עצומה על האצבע. כן, בדיוק אותה אחת שהעניק לה המסוורת' לפני שזרק אותה בשנת 2013!

 

A photo posted by Billboard Brasil (@billboardbr) on





רגע לפני תחילת השנה האזרחית החדשה, השחקן האוסטרלי החתיך בן ה-26, תועד כשהוא מבלה צמוד לכוכבת הפופ בת ה-23, שתפקדה על תקן ארוסתו עד לפני כשנתיים וחצי. יש כאלה שממש התעקשו שנישק אותה. כן, את אותה סיירוס שמאז לא הצליחה להעביר חודש שלם בלי להצטלם בעירום עבור מגזין כלשהו/ להופיע עם אביזרי מין על הבמה/ לפלוט קללה עסיסית בשידור חי/ לבצע מעשה מיני באדם אקראי שעמד לצדה (או כל מעשה מטופש אחר בפומבי). 



פעם, בזמנים הטובים ההם. מיילי סיירוס וליאם המסוורת' (Getty images)


הטבעת? אותה טבעת אירוסים!

לא ברור מה היתה הסיבה שבגללה השניים מצאו אחד את השנייה מחדש, במיוחד לאור העובדה שסיירוס הפוחזת רק הפכה לפרובוקטיבית יותר מאז שארוסה הבלונדיני זרק אותה, אך כעת - נראה שהשניים מהדקים את מערכת היחסים מחדש. בכל זאת, אין סיבה שבגללה תבלה עם טבעת המחייבת (שיכולה להוציא למישהו עין) בלי שתכלול הצהרת כוונות רומנטית מבחינתה של מיילי. או שהיא סתם רוצה להשוויץ בבלינג שמעולם לא החזירה לאקס!