קלואי קרדשיאן עובדת קשה כדי לקדם את תכנית האירוח החדשה שלה. כלומר, עובדת קשה כדי לייצר סביבה המון באזז - וזה מצליח בעיקר בזכות חשיפת סודות מחייה האישיים, פלוס זכרונות שערורייתיים שהעלו אבק. למשל, העובדה שהיא ובעלה לשעבר, כוכב הכדורסל למאר אודום, צילמו קלטת סקס משותפת. הלם? לא!


סיפורים מחדר המיטות. קלואי קרדשיאן עם למאר אודום, בתקופה הטובה ההיא (צילום: Getty images)
 

ממש כפי שאחותה הגדולה יותר קים קרדשיאן זכתה לפרסום הראשוני שלה, כצעירה מעושרת עם קלטת לוהטת (מה שלימים הפך לסיבה  טובה מספיק כדי להפוך את בני המשפחה שלה לכוכבי תכנית ריאליטי) - גם קרדשיאן הצעירה פטפטה בשידור חי על כך שהיא ובעלה לשעבר, כוכב ה-NBA שקרס לפני כמה חודשים בזמן בילוי בבית בושת, צילמו את עצמם משתובבים במיטה.
 
"ברור שהקלטתי את עצמי מקיימת יחסי מין עם בעלי לשעבר... אבל לא כשאני מדברת למצלמה תוך כדי או משהו", סיפרה קלואי בת ה-31 בראיון טלוויזיה שבו נשאלה על האקס, מה שאמור לעורר עניין בתכנית החדשה שלה, "החומרים שמורים אצלי בכספת", צחקה. מפתיע שמרוב מאמץ, החומרים הסודיים לא מצאו את עצמם צצים "בטעות" ברחבי הרשת.


לא סותמת לרגע. קרדשיאן מודל 2016 (צילום: Getty images)


בהמשך, הוסיפה לדבר על אודום שקרס לפני כמה חודשים בלאס וגאס, ככל הנראה תוצאה מערבוב של סמים ואלכוהול - ואמרה שבעבר לא היתה מדמיינת אפשרות שאודום יבלה בבית בושת. "ידעתי שאני צריכה לתמוך בו. השדים שלו מאפילים על הלב הגדול שיש לו... לא ידעתי איך אמצא אותו אבל פחדתי שזה הסוף, זו הסיבה שסיימתי את הנישואים שלנו", הסבירה על האקס המשתקם. למרות שלאחרונה גילתה לעולם שלמאר "בגד בי לאורך רוב תקופת נישואינו", היא תומכת בו עד היום.