היי בריטני ספירס, אולי כדאי שתישמרי מכמה מעריצים שמבקשים לבלות בחברתך קצת יותר. מיס ספירס, אחת מדיוות הפופ מפורסמות בעולם - לא מרגשת רק את בני העשרים פלוס (טוב, 30) שגדלו עליה, אלא גם כמה צעירים יותר, כמו תלמיד תיכון בן 17 ממסצ'וסטס, שהחליט להפיץ ברשת וידאו שלו מזמין את האישה החביבה עליו לנשף האביב בבית הספר שלו. רק שאז, אופס, זה הפך לוויראלי במיוחד.

מתברר שהתיכוניסט דיוויד לקרוס, הוא מעריץ אדוק של הזמרת מאז שהיה בן שנתיים (!), שאפילו שילם בעבר אלפי דולרים על כרטיסים להופעות שלה - ובזכותם גם קיבל גישה לשלוש פגישות עם ספירס מאחורי הקלעים. מלחיץ, אבל כעת הוא רוצה קצת יותר, כיוון שבסרטון רשת שפרסם בחודש שעבר הציע לזמרת בת ה-34 להיות הדייט שלו בנשף הבוגרים של בית הספר. העובדה שהגיל שלה כפול משלו, לא בדיוק הפריעה לו.

 

A photo posted by David LeCours (@ddlecours) on


מאז שהמתבגר האמריקני צייץ את ההצעה ברשת, שכללה בתוכה כמה שמות שירים של בריטני (כמו "LUCKY", "I WANNA GO"  ו-"HOLD IT AGAINST ME"), הוא זכה לאלפי ציוצים חוזרים, כולל ראיונות עם לקרוס שפשוט מתחנן שהדיווה, שהיא אמא לשני בנים צעירים בעצמה, תבלה איתו כמה שעות של ריקוד סלואו צמוד. הוא מספר שהשירים שלה "סייעו לי בתקופות הקשות בחיי". ברצינות?


ספירס עדיין לא הגיבה להזמנה (שעשויה לגרום לה לחוות מסיבה שלא עברה - כי כבר עבדה על הבמה בגיל התיכון). זאת, למרות שהדובר שלה קיבל מספר פניות סקרניות מהצהובונים באמריקה, שרק מחכים לראות את הכוכבת שהוא מעריץ אוחזת בידו של הנער, כשהיא לובשת שמלת נשף. הוא טוען שלא יעלב אם תגיד לא, אבל דיוויד, אתה בטוח שאתה רוצה לראות את בריטני ספירס ככה:


בגלימת מתכת, כמו שריון תיל נוצץ עם גופייה מתחת (צילום: Getty images)


בתלבושת קרקס זהובה (צילום: Getty images)


בשמלת "אמא של החתן" קלאסית וכאב גב. רחם עליה (צילום: Getty images)


לבושה בז'קט וחזייה אלגנטיים (צילום: Getty images)


חושפת פרונט ומשעשעת את עצמה. בריטני ספירס (צילום: Getty images)