לא בטוח שויל סמית' ואשתו, ג'יידה פינקט סמית', חשבו שהמחאה שהם מובילים כנגד העבודה שאין השנה מועמדים שחורים לפרס האוסקר - תוביל לכך שמישהי מפורסמת תגלה לעולם שמדובר בזוג שחקנים צבועים, כיוון שלטענתה השניים הם למעשה הומוסקסואל ולסבית, אבל שנמצאים עמוק בארון. הו, יס!

בימים האחרונים, השחקן האמריקני האהוב ואשתו כבר 19 שנים, זוכים לסיקור נרחב בהוליווד וברחבי העולם כיוון שהם יוצאים בגלוי כנגד האקדמיה האמריקנית לקולנוע וקוראים להחרים את הטקס הנוצץ ביותר בשנה, בגלל העובדה שהפעם "אין גיוון בין השחקנים המועמדים לפרס", לדבריהם. 


זוגי זוג. ויל וג'יידה פינקט סמית' (צילום: Getty images)

עם זאת, הטרנסג'נדרית ההוליוודית אלקסיס ארקט (אחותם של השחקנים דיוויד ארקט ופטרישיה ארקט שזכתה באוסקר לפני כשנתיים) שמעה את הדברים של זוג השחקנים השחורים והתעצבנה. מאוד. לכן, השחקנית החליטה לפרסם סטטוס זועם בפייסבוק, שיוצא נגד השניים - וחושף שהזוגיות שלהם, שבמהלכה הביאו לעולם שני ילדים מפורסמים אף הם, נועדה לכסות על העובדה שהשניים מסתתרים בארון. 


"כשג'יידה תצא מהארון ובעלה ה'כיסוי' שלה יודה שנישואיו הראשונים הסתיימו כשאשתו תפסה אותו מז**ן את השוגר דדי שלו, בני מדינה (מפיק הוליוודי גדול)", כתבה ארקט בפייסבוק בבוטות, "אז אני אקשיב להם". אחר כך, הוסיפה שאשתו הראשונה, שהיא אם בנו הבכור של ויל סמית' והתגרשה ממנו שנתיים לפני שנישא לג'יידה, קיבלה תשלום נכבד רק כדי לשמור על שתיקה בנושא. וואו.

עושה אאוטינג. אלקסיס ארקט (צילום: Getty images)


הסטטוס הזועם של אלקסיס ארקט (צילום מסך, פייסבוק)

ארקט, שמחקה את הסטטוס מהרשת כמה שעות אחר כך (תודה לאל על צילומי מסך), הסבירה גם שסמית' נלחץ שעליו היה לנשק גבר על סט צילומי סרט ואז הוסיפה "לגייז יש אויבים, שמסתתרים בארונות מוזהבים... אתם או איתנו, או נגדנו. תחליטו. היום". הטרנסג'נדרית מהמשפחה המיוחדת, אם כך, זועמת על כך שהם בעד שילוב שחורים בתעשיית הבידור, אבל לא מוכנים להיות בעד הקהילה הגאה או להזדהות איתה. האם יש צדק בדבריה? אתם תחליטו.

מחפים אחד על השנייה? ויל סמית' עם ג'יידה פינקט סמית' (צילום: Getty images)