בר רפאלי שמרה עד כה על זכות השתיקה, בכל הנוגע למעורבות שלה בפרשת העלמות המס לכאורה - שבגללה היא נחקרה כבר מספר פעמים על ידי רשות המסים הישראלית. אך כעת הטופ מודל שוברת את דממת האלחוט? ייתכן שכן.


זאת אמורה היתה להיות השנה היפה בחייה של הישראלית היפה, עם נישואיה לבחיר לבה, עדי עזרא (טוב ראיתם איך הוא נראה?) והעובדה שהיא נושאת ברחמה את יורש העצר הראשון לבית רפאלי-עזרא. עם זאת, במקום לנוח על זרי דפנה וליהנות מחיי הנישואים לקראת הרחבת המשפחה, הדוגמנית מצאה את עצמה במרכזה של פרשייה עם רשות המסים.

אם לא די בכך, תוסיפו לזה תאונה דרכים קטנה שעברה רפאלי, פנייה למשטרה על גנבת זהות ותלונות על הביזנס החדש של אחיה הקטן - וקבלו תקופה של באד לאק. בייחוד לאור העובדה שהגברת שהתרגלה להתרועע בחברת כוכבים הוליוודיים, בשלל אירועים נוצצים על שטיחים אדומים, מבלה את התקופה האחרונה בחדרי חקירות ובתלונות במשטרה. 


 

That time I got my hair shorter for the first time in my life. Do I look happy?

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on



אתמול (רביעי), התייצבה שוב במשרדי רשות המסים לחקירה נוספת, שעשויה לגרום לאנשי החוק להגיש כתב אישום כנגד הדוגמנית. בתום החקירה, לאחר שזכתה להמון מסרונים מחברים שדואגים לשלומה, החליטה רפאלי שלא לשתוק - כך שבדרך עקיפה, שיתפה ברשת את רחשי לבה במהלך התקופה הלא נעימה שאליה נקלעה. 

הטופ מודל פרסמה תמונה ישנה יחסית, שבה היא נראית מביטה למצלמה, עם שיער קצר (יחסית), והבעת פנים ספק זועפת ספק מאוכזבת. לצד התמונה, כתבה "זה מהזמן שבו קיצרתי את השיער בפעם הראשונה בחיי. האם אני נראית מאושרת?". לא צריך להיות גאון הדור, בכדי להבין את המסר שניסתה להעביר הטופ מודל. לא, לפי שעה היא לא בדיוק מאושרת, אלא אפילו עצובה. ואף מילה על הורמונים משתוללים של אישה בהריון.


רואים לה בעיניים. בר רפאלי (רויטרס)