החזאים הבטיחו סופת שלגים לבנה בהרי ירושלים, קור שחודר לעצמות ומטריות שמתעופפות ברוח? מזל שמנחת "האח הגדול", קורין גדעון, החליטה לבלות את הימים האחרונים דווקא על קו החוף של תל אביב, שם רק רטוב וצונן. הטוויסט: אולי קריר מספיק בכדי ללבוש כפפות (הא!) וצעיף, אבל גדעון החליטה שאין צורך כי היא לוהטת במיוחד, כשהחליטה מה ללבוש למסיבה של חבר לעבודה. כך שחולצה שחורה שהופכת מול הפלאשים לסמי-שקופה, היא כנראה בחירה אופנתית הולמת.




רגע, מצלמים. קורין גדעון עם ארז טל


שקוף שקר לך! גדעון


אפשר להסתלק מכאן? מנחי "האח הגדול"

גדעון והחולצה שחשפה חזייה שחורה תחתיה, מינוס אקססוריז שנויים במחלוקת (תזרקי אותם!), בילתה אמש (ראשון) יחד עם החצי השני הטלוויזיוני שלה, ארז טל, באירוע הפרידה של אנשי הזכיינית קשת מסמנכ"ל התוכן של החברה, רן תלם. זה קרה בבר תל אביבי, כולל כמה אנשים שווים ושובבים לפחות כמו הטופ של קורין - בהם נדב בורנשטיין החתיך, המגישה לירון שמם, יואב צפיר או אסף אטדגי.

מנגד, יואב צפיר עטוף היטב


לירון שמם ערפדית משהו


נדב בורנשטיין לוהט גם בצבעי פסטל

כמעט גנבו את ההצגה לצמד מנחי "האח הגדול", אבל רק כמעט (בשל חוסר עניין ממשי לציבור): אסי עזר ורותם סלע, צמד שהוא ממש בלתי נפרד בחודשים האחרונים. לעומת ארז את קורין החייכנים, אנשי "להיות איתה"/ "הכוכב הבא"/ פרסומת לרהיט בהפסקת הפרסומות שלכם החליטו להחמיץ פנים. טוב, ייתכן שזו הרוח הקרירה שמנשבת שגרמה להם לקחת את צלמי הפפראצי ברצינות יתרה.


צמד חמד. אסי עזר עם רותם סלע


וודג' לימון, אילוסטרציה


הפסקת קפה או מסיבה בבר? עזר וסלע


זו המסיבה שלו! רן תלם


אסף אטדגי חש לונדון טאון