אז גילי כהן, הבנת שהעולם האמיתי הוא לא זה שמתנהל מול מצלמות בית "האח הגדול"? המודח הטרי מהריאליטי המצולם הפופולרי, אמנם יצא במוצאי שבת בכעס גדול ולא הסתיר את המרמור שלו על כך שדווקא הוא זה שעזב את התחרות (יחד עם החצי השני שלו בעונה השביעית, גיל אלמוג) - ואז הבטיח למעריציו ברשת שהוא מתכנן לחשוף פרטים מאחורי הקלעים של ההפקה, אך כעת מסתמן שהוא חזר בו מהבטחתו. 




שומר על זכות השתיקה. גילי כהן (צילום: רפי דלויה)

תקציר האירועים הקודמים: עוד באותו ערב שבו הודח, כהן שהוגדר כ"אישיות פייסבוק מחולון" פרסם סטטוס זועם משהו, שבו כתב ש"כולי בעצבים, אין לכם מושג מה עובר עליי אבל ממש לא בגלל ההדחה. מת לספר לכם את האמת, מבטיח לעשות זאת בקרוב... טפי עליי שהרחתי ידעתי ואמרתי את זה כשהייתי שם ולא עשיתי כלום". במהשך, רמז בסטטוס קצר - "על רצפת העריכה", מה שהוא חושב שקרה לו. זועם? מאוד, במיוחד שבדרך כלל, המודחים של "האח הגדול" לא יוצאים כנגד הפקת התכנית בפומבי במהירות שיא, כפי שעשה כהן.



לא מספר. סטטוס זועם של גילי כהן (צילום מסך)

אך כעת נדמה שההר הוליד עכבר. ימים ארוכים חלפו מאז הדחתו, אך לפי שעה, כהן לא חשף ולו פרט מידע עסיסי קטן, למעט העובדה שהעניק לתכנית כינוי חדש "שי חי הגדול". על פי מקורות יודעי דבר, כהן פשוט חזר בו מהאיומים והתקפל, זאת היות וננזף על ידי הפקת "האח הגדול", שהזכירה לו כי הוא חתום על הסכם דרקוני - לפיו אסור לו לדבר לרעה על מה שהתרחש במהלך שהותו בבית, על מה שהבין בנוגע להפקה או על התוכנית בשנתיים הקרובות. אם יבחר כן לחשוף משהו, ככל הנראה ימצא את עצמו מתמודד עם הליכים משפטיים וקנסות כספיים. כן, מה זה גרם לנהג המשאית להרגיע את הגזרה ולהתנהג בהתאם. שי חי ימשיך לשלוט במסך, כן?

הפקת "האח הגדול" טרם הגיבה לדברים.