ט"ו בשבט הגיע חג לאילנות? ובכן, מלבד יהודים בישראל וברחבי העולם שנשנשו אתמול (שני) פירות יבשים ונטעו עץ או שניים לכבוד התאריך המיוחד - אם מזג האוויר אפשר להם כמובן - היתה גם כוכבת על סמי-יהודייה שבחרה לציין את אמצע חודש שבט, בברכה מרגשת ברשת. מדונה, הכוונה היא אליך כמובן!


מתברר שחג האילנות השכיח ממיס אסתר צ'יקונה, מאמינה אדוקה בתורת הקבלה המסתורית כבר שני עשורים, את הצרות ולו רק לכמה רגעים. הרי כשהבן שלך מסרב לבלות בחברתך ובוחר להישאר עם האקס שלך (אבא שלו!) בקצה השני של העולם, או כשאת מואשמת באיחור להופעה שלך עצמך כי שתית כוסית אחת יותר מדי ואז גם נוזפת במעריצים, כנראה שלא הכל ורוד (למעשה, זהוב) בממלכה של מלכת הפופ.

 

Tu B'shvat..........love trees

A photo posted by Madonna (@madonna) on



עם זאת, היום בחרה מדונה לאחל לחובבי התאנים והמשמש ט"ו בשבט שמח ומרגש, בברכה שפרסמה באינסטגרם. לצד הכיתוב "ט"ו בשבט... מתה על עצים" ואייקונים של לבבות, צרפה תמונה של עצמה מצולמת לצד זאבים, עם המשפט "היא ישנה בין זאבים ללא פחד, כי הזאבים ידעו שאריה מבלה בינם", של הכותב החביב על הסלבס, ר.מ. דרייק. טוב, חג הנטיעות, נתלית על אילנות גבוהים, אבל ברצינות? מדונה, יכולת לחבק זר פרחים וזה היה הגיוני יותר.

כמה רגעים אחרי פרסום האיחולים, הגיב אחד העוקבים באינסטגרם שהוא אוהב את המוזיקה שלה, אבל "מדונה, בחייאת מותק - את לא יהודיה". המלכה, שככל הנראה הבחינה בתגובה הזאת, החליטה שלא לשתוק ובצעד נדיר מאוד, הגיבה על התמונה של עצמה. "מה להיות יהודי קשור לאהבת עצים? הדת כפי שאתה רואה אותה דוגלת בהפרדה של אנשים, הרוחניות שלי דוגלת באיחוד". מדונה הוסיפה, "כיבוד הטבע, העצים והאנרגיה היו בסביבה הרבה לפני הדתות המונותאיסטיות". לביאה!

 מדונה מגיבה למעריץ זועם. לך לחבק עץ חמוד (אינסטגרם)


זהירות, יערות נדלקים מהר ממש כמותה. מדונה בהופעה (גטי)