הנה משהו שכנראה לא ראיתם על מסך הטלוויזיה שלכם, גם אחרי עשרות שידורים חוזרים של "חברים": קורטני קוקס (מוניקה הנוירוטית) ומאט לה בלנק (ג'ואי הטיפשון) - מתנשקים! צמד השחקנים שכיכבו יחד עשור שלם על המסך, צולמו השבוע על ידי הפפראצי כשהם מפגינים חיבה אחד לשנייה, רגע אחרי האירוע שבו התרחש סוג-של-איחוד של כוכבי הקומדיה האהובה, מה שמיד גרר שמועות על רומן בין שני הכוכבים הפנויים. וואו.


אחרי שהעולם ראה תמונה של כמעט כל כוכבי "חברים", שמשודרת מאז שירה מהמסך בשנת 2004 שוב ושוב (ושוב), נחשפו גם תמונות של צמד השחקנים המתבגרים כשהם נפרדים לשלום אחרי אירוע הגאלה בלוס אנג'לס, שבו כיבדו את במאי הסיטקומים שגרם להם להפוך לכוכבי על הוליוודיים. נשיקות, חיבוקים, שני אנשים מוכרים נוגעים אחד בשנייה בחום באזור האגן - פלא שכולם חושדים?

 

A photo posted by Courteney Cox (@loveucourteney) on



 

A photo posted by kenia7 (@keniaaaa7) on



הוסיפו להכל את העובדה שגם קוקס בת ה-51 וגם לה בלנק בן ה-48 פנויים לקשר בתקופה האחרונה (בשנה שעברה היא נפרדה מארוסה אחרי קשר של שנה וחצי, בעוד שהוא נפרד מבת הזוג שלו כשמונה השנים), וקבלו רומן מהניינטיז שמרגש את הצהובונים. במיוחד שגם ג'ניפר אניסטון נראתה במקום, אבל לא זכתה ל"ביוש" חם כל כך מג'ואי טריביאני!


למרות השמועות על כך שהשניים חלקו נשיקה לוהטת שלא נקלטה בעדשות הפפראצי, גורמים מטעמו של השחקן (שמאז ימי "חברים" איבד את השיער השחור לטובת צבע כסוף מסוקס), הכחישו את העובדה שהשניים הם יותר מידידים, או לצורך העניין, רק חברים טובים. "הטענות מצחיקות ממש, אין בינם כלום", טענו אנשיו של לה בלנק, שסיפרו שהשניים ממש לא חברים פלוס. הזמן יגיד?

 

A photo posted by kenia7 (@keniaaaa7) on



 

A photo posted by kenia7 (@keniaaaa7) on



 

A photo posted by Courteney Cox (@loveucourteney) on