משפחת קרדשיאן, פשוט אין לך רגע דל  - כי אם הצהובונים המפוקפקים בהוליווד לא ממציאים עוד סיפור מופרך אודות קים קרדשיאן, קלואי או קריס ג'נר, אלה בני משפחת הריאליטי המפורסמת ביותר בעולם שדואגים ללבות את האש, הא? והפעם דרמה בחסות קיילי ג'נר, האחות הקטנה שכבר אינה ילדה בעליל.
 
אז ככה, שאתמול (רביעי), פרסמה האחות הצעירה ביותר במשפחה (18, אם תהיתם) כמה סרטונים באפליקציית התמונות והסרטונים הנעלמים סנאפצ'ט. מה הם כוללים? לא אותה מקיימת יחסי מין (תודה לאל, קים כבר מיצתה את האפשרות הזאת לפני שנים), אלא דווקא את אביה שהפך לאמא - קייטלין ג'נר, כשהיא שוכבת כביכול עירומה תחת השמיכה של ידיד טוב של קיילי. בני עשרה, כן?

הנה, תראו את הסרטון הדרמטי בעצמכם:



אז לפני שתיכנסו לטלנובלה המשפחתית, אין צורך להילחץ. זה לא שקיילי הוציאה את אמה הטרנסג'נדרית מהארון וגילתה שהיא מעדיפה גברים, זה לא שאחותה הגדולה קורטני קרדשיאן באמת תפסה את קייט עם בחור בן רבע מגילה (היא כבר בת 66!), אלא שמדובר בדרמה פרי מוחה הקודח של מיס קרדשיאן ג'וניור, שאיתה השתיים משתפות פעולה.
 
הידיד הצעיר הנאה של קיילי, שמככב אף הוא בסרטוני הסנאפצ'ט, הוא הארי הדסון - חבר קרוב של ג'נר הקטנה. כידיד של קיילי כבר שנים רבות, ממש לא היתה לו בעיה לשתף פעולה עם הסרט הערבי, שבסופו סוג-של-משתמע ששכב עם קייטלין. אז זהו, שזה לא קרה. כנראה.

הנה קיילי ג'נר, כשהיא לא מתכננת שיגועים (אינסטגרם)


זו קייטלין ג'נר, במראה רשמי יותר! (רויטרס)



וזו האחות הגדולה, קורטני קרדשיאן (רויטרס)