סופרמן יכול לעוף, דני דין הוא רואה ובלתי נראה, אבל דיוויד בקהאם? מעבר לעובדה שהוא ככל הנראה יכול לבלבל כל בחורה (וגם לא מעט בחורים) רק במבט חטוף, הוא בכלל מחזיק בכשרון נסתר עד כה - הוא יכול להפשיט את הסביבה שלו מהבגדים. לא כמו שאתם חושבים (שובבים!), אלא ממש לגרום לכולם להסיר את הבגדים, לפחות באותה המידה שהוא גורם לכולם ללבוש את הבגדים שלו. זה לוהט לפחות כמו שזה נדמה לכם.

 



אשף הכדורגל בעבר, שרק לאחרונה נבחר לגבר הסקסי ביותר בעולם לשנת 2015 (בחירה מוצדקת, כנראה) - משתתף בעוד פרסומת חדשה לקידום קו ההלבשה הנושא את שמו ברשת האופנה H&M. הפעם, בקהאם המסוקס לא מאבד את הבגדים עד שנותר בתחתונים, אלא דווקא מתלבש באאוטפיטים נוחים בעודו מבלה בפורטוגל. כלומר עד שהוא מגיע לחדר בית המלון שלו. ואז, זה קורה:


חלום עולמי, סילחה, שלום עולמי! בקהאם בפרסומת לH&M (צילום מסך)



כן הוא עדיין מטפח ריבועים. בקהאם (צילום מסך)



האם בעלה של פוש ספייס הוא למעשה "עודד אמר" של העולם? האם הכוח שלו כאחד הגברים החזקים ביותר ברחבי העולם גורם לאנשים לאבד את הצפון? האם בכל פעם שמיסטר בקהאם יסיר את המגבת - כל אדם ברדיוס של קילומטר ממנו יתערטל אף הוא? אם תשאלו את חברת האופנה שמשתפת פעולה כבר כמה שנים עם הבחור בעל חוש ההומור (למרות שהוא כל כך חתיך, עד שזה כואב ולא מצחיק), התשובה היא כן. הו, מאמא.


בקהאם לבוש! (יח"צ, מריו סורנטי)



וגם קצת פחות... דייויד בקהאם בבגד ים (יח"צ)