כבר איחלתם למיס ליהיא גרינר, מיס סאנשיין קוסמטיקס/ יוצאת "האח הגדול"/ הנמסיס של בר זוהר לשעבר - קונגרג'וליישנז? ביום שישי האחרון, יוצאת הריאליטי הישראלית המפורסמת הביאה לעולם את ילדתה השנייה, בייבי לבעלה יוסי צבר שהיא אחות קטנה למייקל מארק. בלידה טבעית, ברורוש!
 
אז היום (ראשון), היא כבר אמורה לצאת מבית היולדות לביתה יחד עם התוספת הקטנה למשפחה, אבל הרבה לפניכן - ממש כמה רגעים אחרי שהתאוששה מחוויית הלידה (המהירה) שלה, גרינר כבר הכריזה איך נקראת יורש העצר ואפילו הציגה את הילדה הקטנה בפני העולם, באמצעות תמונה ברשת.


פראוד מאמא! ליהיא גרינר ובתה ג'ולין צבר (צילום עצמי)


ג'ולין, ג'ולין, ג'ולין, ג'וליייייןןןן (צילום גולשים)


אז עוד לא שמעתם איך קוראים לבייבי גירל של גרינר-צבר? תהיו בטוחים שמדובר בשם מאוד, אבל מאוד אמריקה-סטייל. קבלו בקריאות "סו אקסייטד"  את ג'ולין ויולטה (Jolene Violetta) גרינר-צבר. נו, כמו הליידי בשיר המפורסם ההוא של זמרת הקאנטרי דולי פרטון. אקסטרה ספיישל, לא?

 



 

Crazy!!!!! When Mikey was born on the right and Jolene on the left! #jolenevioletta #mikeymark #kooklasheli #kooklita

A photo posted by ליהיא גרינר צבר - Lihi Griner (@lihisunshine) on



הסיבה לבחירת השם, על פי מיס גרינר היא כזאת: ויולטה על שם סבתא של יוסי, בעוד שג'ולין על שם אחיותיו של בעלה, כמו כן גם על שם אחד השירים האהובים ביותר על כוכבת הריאליטי. רגע, בצרפתית, במשמעותו של השם היא "יופי". מספיק סיבות לשם נהדר לתינוקת נהדרת. שיהיה במזל, בייבי. 


משפחת גרינר-צבר בהרכב מלא, כולל מייקל מארק וג'ולין צבר (צילום עצמי)