אחת מתולתלת, השנייה מחליקה. אחת בביקיני, השנייה לא מתחממת בלי כפפות. אחת מנחה את "האח הגדול", השנייה מתחמנת על האי של "הישרדות". אבל מי מבין אמזונות הפריים טיים, קורין גדעון או לירון רביבו, עשתה פוזות טובות יותר מול המצלמה, כששתיהן הגיעו בלבוש מעורר עניין (בלשון המעטה) באירוע נוצץ אליו הוזמנו?


גדעון את רביבו, הגיעו היום (ראשון) לארוחת בוקר שכולה טיפוח - וגנבו את ההצגה לכמה נשים ותיקות בעולם הבידור המקומי, נניח רונית יודקביץ', אנה ארונוב או אורנה דץ הענוגות. הסיבה: גדעון לא ויתרה על נוכחותה של אמא שלה באיוונט, אבל גם לא על משקפי השמש המצועצעות (שהסתירו עיניים עייפות), בעוד שרביבו הגיעו בשמלת מיני קצרצרה (שחשפה רגליים להוטות). 

חמושה. קורין גדעון עם אמה ורדה ואורנה דץ (צילום: רפי דלויה)


חמודה? לירון רביבו עם ורד גני וג'ני צ'רוואני

אבל מי מהן גנבה את ההצגה - קורין או לירון? החליטו בעצמכם!

 


בין המבלות באירוע שנערך על ידי חברת "לוריאל פריז" לרגל השקת המסקרה החדשה "סופר סטאר", היתה כאמור השורדת הערמומית שלא הפסיקה לשבח את עצמה על יכולות המשחק שלה על האי הבודד - עד כדי כך שהחליטה להתמקצע בתחום, כשהחלה לימודי משחק מול מצלמה. 

שופי על המושקוף. גדעון


ורוד לה. אנה ארונוב


מיני בריבוע. רביבו וצ'רוואני

רביבו שהגיעה לאירוע בסטודיו משכית בתל אביב יחד עם אחותה, סיפרה שהיא מנסה לשכנע את התאומה שלה שתצטרף אליה לספסל הלימודים. אגב, כשנשאלה מי השורדת המועדפת עליה, השיבה מבלי למצמץ ג'ני צ'רוואני. אולי זה כי היא בילתה איתה, לצד אורנה דץ, דניאלה וירצר ואחרות באיוונט.

אל אותו האירוע, אגב, הגיעו גם גילת אנקורי ולירז צ'רכי, במראה בריטי א-ל-שרלוק הולמס.

אבל מי לבשה משבצות באופן מוצלח יותר - גילת או לירז? החליטו בעצמכם!

 

 

אחת-אחת. לירז צ'רכי וגילת אנקורי


אורנה דץ בוחנת את הפריטים בגלריה


היוש, דניאלה וירצר


חברות או לא להיות. דץ, צ'רכי ורונית יודקביץ'