רק ימים יגידו האם המריבה הקולנית, שנגררה לעימות אלים בבית "האח הגדול" בין קוקו (קורין אביסדריס) לבין שי חי, היא זו שתגרום לגברבר המדובר ביותר בעונה לסחוב כל הדרך לניצחון. בינתיים, האמנית הבלונדינית הודחה מהתחרות - אחרי שהספיקה להתחבר לאמן הלחימה, להסתכסך איתו ולהפוך - לדבריו של האיש עם השם המתחרז - ל"זומבי".



רגע אחרי שסיימה את דרכה בעונה השביעית של "האח הגדול", לקול ניפוץ כוסות, צרחות והתרגשויות (היא בעצמה אמרה שהיא אוהבת רוקסטארז), קוקו מתפנה לענות היום (ראשון) למעריב אונליין על כמה שאלות בוערות לגבי התקופה שבה שהתה בבית המצולם ביותר במדינה, כשהתשובות מפתיעות. "אני לא מרגישה שעשיתי שום טעות. הייתי אני, ואני עומדת מאחורי כל דבר שעשיתי במהלך שהותי בבית", מספרת אביסדריס. "אמנם זה היה במינון מאוד נמוך של קוקו אבל עדיין ראו את התכונות הבולטות שלי".

עכשיו, כשאת בחוץ, מי בעצם הדייר הבא שהיית רוצה שייצא מהבית?

"ברור לי שהתשובה שמצופה ממני לענות תהיה שי חי. אבל אני דווקא חושבת שמעניין מה יקרה ברגע שתניה (החברה שלו) תצא מהבית. מה השינוי הזה יביא, בכל הנוגע לדינמיקה שתיווצר בתכנית".

זה הזמן לתת בראש. קוקו (צילום: ינאי יחיאל)

היה צד שעוד לא חשפת באישיות שלך, במהלך התחרות?
"כן, חוש הומור מאוד מפותח, שלדעתי לא יצא במסגרת השהות שלי בבית. לצד תכונות נוספות שיכולות לצאת בסיטואציות נכונות, בזמן ובמקום מתאימים, מול האנשים הנכונים".

מצחיק, אז את בטח בונה על קמפיין חדש משעשע.
"עכשיו, כמו תמיד, זה הזמן 'לתת בראש'! בדיוק כמו לפני שנכנסתי ל'האח הגדול', אני אדם של עבודה ויצירה... הסיפוק שלי נובע מיצירה בלתי פוסקת והרבה עבודה קשה".
 
אז את כבר לא סגורה בבית. מה הדבר הראשון שתעשי עכשיו?
"יש המון תכניות ופרויקטים שמחכים לי... אבל אני אתחיל דווקא פגישות עם משפחה וחברים. אני חושבת שיש לי הרבה מה להשלים איתם אחרי 46 ימים שבהם הייתי מנותקת מהעולם". 


בהצלחה באזרחות. קורין אבסדריס בכניסה ל"האח הגדול" (צילום: רפי דלויה)