כמה קל ללעוג, כמה קל לנטוש? רק תשאלו את איילת זורר, השחקנית הישראלית שעושה חיל בהוליווד, ששימשה בשנים האחרונות כפרזנטורית לחברת האופנה המקומית "גולברי", שתובעת את בעלי המותג בסכום של כ-460 אלף שקלים, בטענה כי הפרו את החוזה עימה, אחרי שהוחלפה באסתי גינזבורג שצעירה ממנה בלא פחות מ-20 שנים ואז גם "לכלכו עליה". דרמה!
 
אז איך אפשר לפנות כך עורף? על פי כתב התביעה שהגישה זורר נגד החברה המחזיקה במותג, ג.מ השקעות, השחקנית טוענת כי למרות שכיכבה בקמפיין של "גולברי" ב-11 העונות החולפות, החברה סיימה איתה את ההתקשרות בברוטליות, זאת אחרי שלחברה היו השגות בנוגע למראה של זורר - בטענה כי המראה החיצוני שלה השתנה לרעה.


צעדה עבורם על המסלול. איילת זורר ל"גולברי" (צילום: אלעד גוטמן)

לכן, כך נטען, הודיעו לה כי אין להם עוד עניין בשירותיה. זורר, שהשתכרה ב-60 אלף דולר לשנה על העבודה עבור מותג אופנה, טוענת בכתב התביעה כי החליטו לפנות לקהל צעיר יותר, כך שזורר בת ה-46 לא התאימה לצרכי החברה. זאת למרות שהית אמורה להעניק להם שירותים גם בשנה וחצי הבאות. 


החברה, כך עולה כתב התביעה, סגרה עם זורר ימי צילום בחודש ינואר 2016, וכן תצוגת אופנה שנדחתה מחודש פברואר למרץ, זאת בעקבות התחייבותה הקודמת של השחקנית, להפקה ההוליוודית "בן חור". עם זאת, באופן מפתיע ובניגוד לחוזה ההתקשרות בין הצדדים עד לשנת 2017, בעלי החברה הודיע למשרד הייצוג של זורר, של הסוכן בועז בן ציון, על סיום ההתקשרות בינם.

המחליפה. אסתי גינזבורג (צילום: עידו לביא)

זורר, לא נמצאת בימים אלה בישראל, לכן לא יכלה להגיב. 

הסוכן בועז בן ציון ועו"ד רפי שפטר, בא כוחה של איילת זורר, מסרו: "התביעה היא על הפרת הסכם בלבד ולא על עניין החלפת הפרזנטורית, שהוא הליך לגיטימי ומקובל בשוק האופנה. אנו מצרים על כך שגולברי בחרה להכפיש ולפגוע באיילת זורר, שהייתה הפרזנטורית שלהם במשך 11 עונות, במקום לשלם לה את המגיע לה עבור עבודתה כפי שהם חתומים בהסכם לתקופה של שנה וחצי נוספות (עד לשנת 2017). צריך באמת לשאול מי המכוער בסיפור הזה?".


גאה להיות בת 46. איילת זורר (צילום: יניב אדרי)

מאוחר יותר, גם חברת הכנסת שלי יחימוביץ' התייחסה לטענות שעולות מכתב התביעה של זורר, בפוסט פייסבוק. "זה לא שזורר, כמו שאתם רואים בתמונה (שצולמה ממש לאחרונה) התכערה יום בהיר אחד. להיפך. והיא מפעימה ומרתקת מתמיד. היא פשוט בת 46, והגיל הזה, לא בא טוב למנכ"ל, משה גולבארי", כתבה. "הסטנדרטים שמציב עולם האופנה הם מלכתחילה נוקשים במיוחד. רזון יתר, גיל מאוד צעיר, גובה יוצא דופן. כל אלה ועוד, הם מקור לתסכול בלתי פוסק וחוסר שביעות רצון עצמית לנשים רגילות, גם כשהן מאוד יפות".

"להסתכל על זורר ולחשוב שמישהו חושב ש"המראה שלה השתנה לרעה" זה עוד שמן למדורה הזאת. נכון, מלכתחילה היא שייכת לעולם הזה גם בשל יופייה הרב. יופי שאינו שגרתי וסטנדרטי, אלא כזה שיש בו משהו מפעים ומעורר השראה. אלא שאותו מראה שלה לא באמת 'השתנה לרעה'. פשוט, בשביל משה גולבארי בן ה-54, זמנה עבר, הגיל שלה הוא מעבר לתפיסתו. עד כאן. בעבר היה גולבארי בעלים של חברה שהתמחתה בסוסים לתצוגות יופי. נשים הן לא סוסות", כתבה יחימוביץ'.

 

הי זאת שלי, באופנה עוד לא התעסקתי כאן, נכון? אז יאללה. בואו נדבר על איילת זורר. יפיפייה עוצרת נשימה, שחקנית בינלאומית מצ...

Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Monday, February 1, 2016