האדם יצור מופלא, כשרונות אין קץ לו. נניח, לריב על המסך כפי ששודר לפני ימים ספורים ב"האח הגדול", אז העולם נחשף לעוד אחת ממריבותיו של גיבור העונה שי חי, הפעם עם ברק אדרי - שלטענת חי, גנב ממנו את המצית. חילופי הדברים הקשים בין השניים ירדו לפסים אישיים וקללות, כך שבעוד שאדרי זרק לעבר שי "הומו" כמילת גנאי (למרות שהוא עצמו משתייך לקהילה הגאה ולא מסתיר זאת), חי ענה לו בין היתר "אבא שלך פצוע". 
 
אז מתברר שאביו של ברק, יעקב אדרי, הוא נכה שמתנייד באמצעות כיסא גלגלים. זאת לאחר שאיבד את יכולתו ללכת, בעקבות ניתוח שעבר. אדרי האב, ששמע את הדברים הקשים שנאמרו במהלך השידור - לא נותר אדיש ושיגר מכתב שממוען לשי חי, כפי שהתפרסם באתר "שמשנט" לתושבי בית שמש, עיר מגוריו של משתתף "האח הגדול". 

אב גאה בבנו. ברק אדרי (צילום: ינאי יחיאל)

"אדון שי חי! זה אני האבא הגאה של ברק אדרי, חבל לי שאתה מעלה את שמי על שפתיך והיה לי עצוב מאוד לראות בתוכנית האחרונה שכינית אותי 'האבא הפצוע'", כתב אדרי האב למתחרה הבולט של העונה. "אני בן 65, נשוי ליעל באושר, גידלתי 5 ילדים ו-11 נכדים שיהיו בריאים. כן נכון בהגדרתך אני אדם פצוע או נכה או איך שתקרא לזה, אבל אני חי באושר וגאה בבן שלי האהוב והיקר לי". 


"כל שנשאר לי זה להמשיך לברך אותך כל בוקר שהקב"ה ייתן לך שכל, בינה ודעת להיות אדם טוב וללמוד לאהוב ושתפסיק בדרכך לרמוס אנשים!", הודיע אדרי, שכנראה זעם על הדברים של שי חי,"באהבה יעקב אדרי!". לפעמים, מילה טובה זה כל מה שצריך לא?