הליכה בחלל? אל תבנו על כך שהבדרן אלי פיניש יעשה זאת בקרוב. בכל זאת, לפני כשלושה שבועות, פחות או יותר, שבר הקומיקאי את רגלו בזמן עוד חזרה מאמצת, כך שמאז, פיניש מדדה עם גבס שאמור לסייע באיחוי השבר וקביים, שבגללם ביטל כמה מהופעותיו הצפויות.  


עם זאת, אמש (ראשון) האקס של דנה פרידר חרג ממנהגו, כאשר עלה לבמה כולל הגבס החדש, ששימש כחלק מהמופע שנתן על במת בית החייל, במסגרת ערב סטנד אפ לזכרו של אורי הריס - שהיה הסוכן שלו ושל מצחיקנים אחרים בהם מריאנו אידלמן, אורי חזקיה ואורנה בנאי, ומת בשל מחלת הסרטן.

כן, הוא שבור. אלי פיניש (צילום: רפי דלויה)


כאבי פנטום? אסי ישראלוף מזדהה עם פיניש

בין אלה שהופתעו לבחון את פיניש כשהוא חבול ומגובס, היו גורי אלפי (בפנים מודאגות), אלי יצפאן (דואג אבל פחות) וחברי "שלישיית מה קשור" - ציון "המסתתר" ברוך, אסי "המזדהה" ישראלוף ושלום "נטול קול" מיכאלשווילי, שבגלל שהתקרר איבד את קולו, לא הוציא מילה לאורך האירוע ותקשר עם האחרים בפנטומימה. אאוץ'.

ציון ברוך חשדן משהו


מגשימים משאלות. גילה אלמגור ומריאנו אידמן


אחד שותק, שני פגוע. פיניש עם שלום מיכאלשווילי

גילה אלמגור, דרמטית בדרך כלל, אמנם לא היתה קשורה לגבס של פיניש - אך נראתה גאה ומאושרת מאחורי הקלעים, כיוון שכל ההכנסות ממכירת כרטיסי המופע, נתרמו ל"קרן המשאלות של גילה אלמגור" לטובת מימון הגשמת חלומות לילדים חולים. כך שהליידי הראשונה של התיאטרון הישראלי, חילקה למצחיקנים תעודות הוקרה בסופו של האיוונט. מכובדת.


הו, הזעזוע! ד"ר גורי אלפי בוחן את השבר של אלי פיניש


אורנה בנאי לבבית


איפה חדר האיפור שלייייי. אלי יצפאן הגיע לבמה


מקושטים. אלמגור מעניקה סיכה לבעלה, יעקב אגמון


היי, גם הכתבת חן ליברמן שם